Шановні Абоненти!

Ми постійно працюємо над тим, щоб Вам було зручно використовувати послуги Інтертелеком. Більшість питань, пов'язаних з обслуговуванням Вашого корпоративного договору, можна вирішити без візиту в офіс.

Умови Дистанційного обслуговування

Для організації дистанційного обслуговування потрібно виконати чотири прості кроки:

1. Роздрукуйте і заповніть Додаткові угодни по обслуговуванню для інтернет послуг або Додаткові угоди по обслуговуванню для голосових послуг

2. Передайте його в ТОВ "Інтертелеком" будь-яким зручним для Вас способом:

  • надішліть на поштову адресу: 65007, Україна, м Одеса, вул. Мала Арнаутська, 66;
  • принесіть оригінал в Центр обслуговування абонентів;
  • віддайте Вашому менеджера по роботі з бізнес-абонентами.

Управління послугами Дистанційного обслуговування при зверненні до Центру інформаційної підтримки

Перелік операцій, які виконуються в рамках Дистанційного обслуговування при зверненні до Центру інформаційної підтримки:

  • Блокування абонентського номера;
  • Надання обіцяного платежу (при наявності копії платіжного доручення);
  • Зміна тарифних планів;
  • Підключення / відключення тарифних опцій / пакетів послуг;
  • Підключення / відключення / зміна додаткових послуг, зокрема: (доставка рахунку; голосова пошта; відправка Актів виконаних робіт; автоматична реєстрація в особистому кабінеті; переадресація виклику; інтернет-доступ; SMS входить / виходить);
  • Підключення / відключення послуги "Роумінг";
  • Щомісячна розсилка звітних документів;
  • Зміна облікових даних (фактична адреса);
  • Надання звітних документів в електронному вигляді (щомісячний акт виконаних робіт, рахунок, Акт звірки рахунків);
  • Скарги на обслуговування;
  • Відмова від конвергентного номера;
  • Обнулення доступу в особистий кабінет.

В особистому кабінеті Ви можете Управляти послугами по Вашому корпоративним договором:

  • Отримувати інформацію про стан особового рахунку;
  • Отримувати інформацію про необхідну суму поповнення особового рахунку, про рух по особовому рахунку за обраний період;
  • Отримувати такі документи: рахунки;
  • Переглядати інформацію про реєстраційних даних підприємства;
  • Підключати / відключати додаткові послуги, доступні для ТП;
  • Складати заявку на перехід на інший ТП;
  • Завантажувати в електронному вигляді документи для підписання бізнес-абонентом (абонентський договір, Додаткові угодни по обслуговуванню для інтернет послуг, Додаткові угоди по обслуговуванню для голосових послуг);
  • Направляти заявку на доподключення.