SIP-телефонія - одне з найбільш активно розвиваючих напрямків телекомунікаційних послуг. Тенденція її зростання така, що вона поступово витісняє традиційний фіксований зв'язок.

Скорочення SIP розшифровується як Session Initiation Protocol, і означає «протокол визначення сеансу». Простіше кажучи - це метод з'єднання між 2-ма або більше співрозмовниками. SIP-телефонія дозволяє здійснювати дзвінки через інтернет зі швидкістю від 90 Кбіт / с. Це означає, що SIP-телефонія буде працювати, там де є інтернет.

Як це працює?

При використанні інтернет-телефонії Ваш номер прив'язується до спеціальної програми, встановленої на операційну систему обладнання. При цьому вихідні і вхідні дзвінки здійснюють так само, як і зі звичайного телефону. Оператор Інтертелеком забезпечує маршрутизацію голосового трафіку від SIP сервера до абонентів приймаючої сторони. Вибір обладнання використання, програмного забезпечення, каналу передачі даних до SIP сервера від абонента залишається на розсуд абонента.

Переваги використання SIP-телефонії для бізнесу

Підключення до SIP-послугам надає зручний функціонал для користування віртуальною АТС:

  • Багатоканальність - це можливість приймати на один телефонний номер кілька дзвінків одночасно
  • Контроль роботи операторів
  • Незалежність бізнесу від телефонних станцій і кабелів

Переваги використання SIP-телефонії для дому

  • Міський номер з економними тарифами
  • Можливість приймати дзвінки без прив'язки до місцезнаходження


Нижче наведена схема роботи SIP-телефонії

Як зберегти і користуватися своїм голосовим номером за допомогою SIP-телефонії?

Для своїх абонентів компанія Інтертелеком розробила мобільний додаток IT Phone. Завдяки додатку IT Phone абоненти зможуть отримувати і здійснювати як місцеві, так і міжнародні дзвінки, відправляти та отримувати повідомлення і SMS повідомлення.

IT Phone- це програма, яка надає можливість здійснення дзвінків через Інтернет. Встановивши її Ви збережете свій номер і тарифний план в мережі Інтертелеком і зможе здійснювати дзвінки через інтернет на будь-які телефонні номери абонентів, навіть тим, хто не встановив IT Phone.

Як перенести свій номер в мобільний додаток IT Phone і підключити послугу SIP?

  1. Встановити мобільний додаток IT Phone на своєму GSM телефоні з Google Play або App Store;
  2. Зареєструвати свій номер (прямий міський або мобільний 094) в додатку. Як перенести свій існуючий номер: Інструкція як перенести свій існуючий номер в додатку IT Phone. Як перенести свій існуючий номер в додатку IT Phone, якщо у вас немає мережі Інтертелеком: Інструкція як перенести свій існуючий номер, якщо у вас немає мережі Інтертелеком. Як підключити новий номер: Інструкція як підключити новий номер в додатку IT Phone
  3. Продовжувати користуватися голосовим зв'язком від «Інтертелеком» зі своїм номером, який знають рідні, близькі та партнери.


Інші додатки для використання SIP-телефонії:

Intertelecom SIP-це безкоштовна програма для Windows. За допомогою Intertelecom SIP ви можете здійснювати і приймати дзвінки через інтернет. Завантажити програму можна за посиланням

Інструкція по налаштуванню Intertelecom SIP

Zoiper-це безкоштовна програма для здійснення дзвінків в мережі інтернет в будь-яких напрямках. Завантажити програму можна за посиланням

Інструкція по налаштуванню Zoiper

3CXPhone-Софтфон для здійснення дзвінків за технологією VoIP. Завантажити програму можна за посиланням

Інструкція по налаштуванню 3CXPhone

X-Lite - безкоштовний програмний телефон. Програма працює на платформах iOS і Android. Завантажити програму можна за посиланням

Інструкція по налаштуванню

Будьте уважні! У зв'язку з некоректним настроюванням програмного забезпечення абонентського обладнання клієнтські SIP програми можуть бути зламані шахраями. Пропонуємо вам ознайомитися з Рекомендаціями щодо безпечного використання SIP телефонії.

Після вибору програми Вам необхідно переконатися, що Ви зареєстровані в особистому кабінеті, якщо ні, то зареєструватися. Детальніше про те, як зареєструватися: Інструкція як зареєструватися в особистому кабінеті

Далі необхідно встановити SIP переадресацію в особистому кабінеті дотримуючись більш детальної інструкції: Налаштування SIP-телефонії в особистому кабінеті.


Послугу «SIP» можна підключити:

Корпоративні абоненти зможуть підключити послугу так само у відділі по роботі з корпоративними абонентами, або звернувшись на електронну пошту: korporativ@it.od.ua.