Абонентам «Інтертелеком» доступні послуги фіксованого та мобільного зв'язку. Підключення можливе на контрактній основі або без контракту в залежності від тарифного плану.

Для підключення послуг вам достатньо відвідати Центр обслуговування абонентів «Інтертелеком» або салони зв’язку дилерської мережі.

Для здійснення контрактного підключення необхідно мати при собі громадянський паспорт.


Пакет документів Абонента «Інтертелеком»

Кожному Абоненту після підключення на контрактній основі надаються такі документи:

  • заявка на підключення;
  • акт здачі-прийому робіт по підключенню;
  • абонентський договір;
  • правила надання та отримання послуг зв'язку ТОВ "Інтертелеком".


За бажанням абонента, йому надається Довідник абонента.

Звертаємо Вашу увагу, що компанія "Інтертелеком" не несе відповідальності за обслуговування терміналів, підключених іншим шляхом або придбаних у сторонніх осіб.

Абонентський договір і правила

Пропонуємо Вам ознайомитися:

- з абонентським договором про надання послуг телефонного зв'язку з використанням фіксованого абонентського радіодоступу для фізичних і для юридичних осіб;

- з абонентським договором про надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку для фізичних і для юридичних осіб;

- з Правилами надання та отримання послуг телефонного зв'язку з використанням фіксованого абонентського радіодоступу ТОВ "Інтертелеком";

- з Правилами надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв'язку ТОВ "Інтертелеком".