04.01.2016

Послуга «Автоплатіж»: завжди на зв'язку, завжди в плюсі!

З послугою «Автоплатіж» баланс вашого особового рахунку буде поповнюватися автоматично.

avtoplateg.jpgЩо дає послуга «Автоплатіж»?

  • вільний час, так як підключивши її, ви звільняєте себе і близьких від щомісячного поповнення рахунку;
  • заощаджені гроші, оскільки комісія при поповненні рахунку не стягується;
  • відсутність форс-мажорних ситуацій, коли необхідно терміново зателефонувати або щось подивитися в інтернеті, а закінчилися гроші на рахунку.

Послугу можна налаштувати таким чином, що задана сума знімалася автоматично при досягненні певного балансу коштів на рахунку. Наприклад, ви можете налаштувати, що як тільки баланс на абонентському номері (ваш або вашої дитини, знайомого) стане менше 5 грн, відбудеться автоматичне поповнення з вашої банківської карти на 40 грн.

Підключити послугу можна на сайті Інтертелеком.

При заповненні невеликої форми відбувається автоматична реєстрація в сервісі оплати Portmone.com, де в якості логіна будуть використані абонентський номер, а в якості пароля AAAABBBB (AAAA — перші 4 цифри вашої картки, BBBB — останні 4 цифри вашої карти).

Для перевірки можливості використання вашої платіжної картки, а також в цілях безпеки, налаштування автоматичної оплати Portmone.com буде проводитися два блокування по 1 грн на вашій карті. Перший раз блокується 1 грн з метою авторизації вашого абонентського номеру в сервісі оплати Portmone.com, другий раз — з метою авторизації вашої кредитної картки. Звертаємо вашу увагу на те, що ці гроші не списуються з карти, а лише блокуються на термін до 30 днів. Розблокування сум здійснюється банками-емітентами автоматично.

Змінити параметри послуги «Автоплатіж» або відключити її ви завжди можете на сайті Інтертелеком.


Новини та прес-релізи