Підказка: натисніть на рівняння, щоб оновити

Спілкуватися з друзями та родичами, діловими партнерами і колегами стає набагато простіше. Ваш номер Інтертелеком тепер завжди з вами. Для використання послуг оператора вам необхідно лише мати обладнання з можливістю підключення до мережі інтернет і програмне забезпечення.

Послуга дає нову можливість - приймати вхідні дзвінки і здійснювати дзвінки за вигідними тарифами незалежно від місця розташування. При використанні послуги «SIP номер» абонентський номер, який всі знають, залишається без зміни, що дає можливість приймати вхідні дзвінки «як у себе вдома» так і «на роботі».

Детальний опис

Послуга дозволяє організувати і забезпечити голосовим зв'язком віддалені офіси та виробничі або торгові приміщення, де раніше не було можливості організувати зв'язок. Єдина вимога до приміщення - це наявність інтернет доступу з мінімальною швидкістю в прямому і зворотному каналі 90 Кбіт/с.

Тарифні пропозиції оператора дозволяють здійснювати дзвінки на міжнародний напрямок за вигідними і привабливими цінами.

Додаткова інформація

Оператор «Інтертелеком» забезпечує маршрутизацію голосового трафіку від Sip-сервера до абонентів приймаючої сторони. Вибір обладнання використання, програмного забезпечення, каналу передачі даних до SIP-серверу від абонента залишається на розсуд абонента.

Пристрої

На даний момент за допомогою послуги можлива організація голосового зв'язку на різних пристроях. Абонент може отримати голосовий зв'язок Інтертелеком на таких девайсах: ноутбуці та персональному комп'ютері, неттопі, нетбуці, планшетному комп'ютері, комунікаторі (смартфоні) з підключеною послугою передачі даних (незалежності від стандарту) і різними операційними системами (Android, iOS, Symbian, Windows Molibe 5.0 - 6.5, Windows Mobile 7, Bada та інші), мультимедійному плеєрі з операційною системою (iOS або Android) з можливістю підключення до мережі інтернет по Wi - Fi або організацією передачі даних, а так само підключити SIP-обладнання провідних світових виробників (від простого SIP -адаптера до офісних Ip-АТС) .

Підключити послугу SIP телефонії та оцінити всі переваги пропозиції голосових послуг можливо без телефону, що працює в стандарті CDMA. Для використання вам буде знадобиться гарнітура або мікрофон з навушниками.

Програмний інтерфейс

На даний момент абоненту доступний великий вибір програмного забезпечення для різних пристроїв, як платних, так і умовно-безкоштовних.

Bria - платна програма для мобільних пристроїв, також дозволяє передавати текстові і голосові повідомлення. Програма працює на платформах iOS і Android, а також Symbian, Java ME, Windows Mobile. Завантажити програму можна за посиланням.

X-Lite - безкоштовний програмний телефон. Програма працює на платформах iOS і Android. Завантажити програму можна запосиланням.

pdf.gif Інструкція по налаштуванню Х-Lite

Windows Messenger

Програма входить у стандартний пакет широко поширеної операційної системи Windows XP, що максимально спрощує процес його активації.

Windows Messenger дозволяє виконувати різні налаштування з'єднання і регулювати гучність динаміка й чутливість мікрофона.

Перевага Windows Messenger полягає в тому, що цей програмний телефон повністю сумісний з контактним листом самого інтернет-пейджера Windows Messenger.

Деякі популярні програми SIP-телефонів:

SJphone (Windows XPsp2/2000sp4, Pocket PC, Linux, MAC OS X)
eyeBeam (Windows 98SE/NT/2000/XP, MAC OS)
SIPPS (Windows 98SE/ME/2000/XP/2003)
Express Talk (Windows 98/ME/2000/XP/2003/Vista)
Linphone (Linux, Windows, FreeBSD, OpenBSD)
Zoiper (Windows,Linux,MacOS,iOS,Android)

Будьте уважні! У зв'язку з некоректним настроюванням програмного забезпечення абонентського обладнання клієнтські SIP програми можуть бути зламані шахраями. Пропонуємо вам ознайомитися з Рекомендаціями по безпечному використанню SIP телефонії.

Вартість послуги

Послуга «SIP»

Активація послуги — 5 грн
Щомісячна абонентська плата — 20 грн

Абонентська плата знімається в повному обсязі за фактом ініціювання вихідного/вхідного дзвінка по SIP протоколу незалежно від факту з'єднання.

Як активувати

Послугу «SIP номер» зі щоденної або щомісячною абонентською платою можна підключити:

  • в Особистому кабінеті;
  • в Центрах обслуговування абонентів;
  • в дилерських точках продажу.

Корпоративні абоненти зможуть організувати послугу так само у відділі по роботі з корпоративними абонентами.

Послуга «Sip-номер» надається для абонентів мережі мобільного зв'язку «Інтертелеком» (код «94»). Також послуга підключається на мобільний номер 094, який присвоюється при підключенні міського номера.

Для послуги, після її активації вам потрібні лише чотири параметри:

1) SIP ID, який є логіном для доступу. Даний ID Ви можете переглянути в Особистому кабінеті на сайті компанії https://services.intertelecom.ua.

2) Пароль. Після активації послуги пароль для використання послуги Ви отримаєте по SMS або можете встановити пароль в особистому кабінеті. Пароль повинен містити не менше 10 символів; містити символи, набрані в різних регістрах; містити цифри.

3) SIP сервер. Адреса SIP сервера - 195.128.182.62 або sip.intertelecom.ua

4) Для увiмкнення переадресації на «SIP-номер» Вам необхідно або відправити SMS з текстом YES на номер 0941111747 або в особистому кабінеті.

Для вимкнення переадресації необхідно або відправити SMS з текстом NO на номер 0941111747 або в особистому кабінеті. Зверніть увагу: при неактивній послузі SIP, переадресація на SIP, повинна бути теж не активною. Якщо ви не відключите переадресацію на SIP, то не зможете приймати дзвінки.

З активованою послугою «SIP номер» ви отримуєте повний пакет голосових послуг, доступних на вашому тарифному плані, для використання по SIP-протоколу. Приклад, якщо Ви абонент ТП «600 хвилин», то за підключеної послуги «SIP номер» Ви зможете використовувати пакетні хвилини в розмірі 600 хвилин на місяць, як на телефоні стандарту CDMA, так і по SIP-протоколу. Тарифікація всіх голосових послуг у тарифному плані, використовуваному по SIP-протоколу, залишається незмінною згідно вашого тарифного плану, включаючи міжнародний напрямок, дзвінки на номери мобільних операторів.

При використанні SIP телефонії для здійснення вихідних викликів всі номери повинні набиратися в повному форматі з кодом міста і лідируючим 0. Це здійснюється або кожен раз вручну або, за підтримки такої можливості встановленим софтфоном, в якому налаштовується спеціальне правило для набору номера з автоматичним підхопленням коду міста.

Зверніть увагу!

В цілях безпеки абонент може здійснювати вихідні дзвінки тільки з однієї IP-адреси. А саме, з IP-адреси, з якої він зареєструвався вперше. При реєстрації з іншого пристрою, якому буде призначено іншу IP-адресу (другу) вихідні дзвінки працювати не будуть.

Щоб змінити IP-адресу на іншу, необхідно вимкнути всі софтфони, на яких використовується номер і через кілька хвилин запустити будь-який з них.

Для нових абонентів

Вам необхідно відвідати Центр обслуговування абонентів або дилерську точку продажів, укласти договір на надання послуг голосового зв'язку на обласну, районну або мобільний нумерацію.


Будьте уважні! У зв'язку з некоректним настроюванням програмного забезпечення абонентського обладнання клієнтські SIP програми можуть бути зламані шахраями. Пропонуємо вам ознайомитися з Рекомендаціями по безпечному використанню SIP телефонії.

Додаткова інформація

Оператор «Інтертелеком» забезпечує маршрутизацію голосового трафіку від Sip-сервера до абонентів приймаючої сторони. Вибір обладнання використання, програмного забезпечення, каналу передачі даних до SIP-серверу від абонента залишається на розсуд абонента.

Дзвінки на номери екстрених служб 101, 102, 103 і т.д. з SIP телефонів (програм) неможливі.