Підключення на тарифний план не проводиться з 01.09.2015. Переглянути актуальні тарифні плани
Тарифний план |
Безлімітний день |
Вартість підключення | 0 грн |
Абонентська плата (за умови споживання послуг протягом доби) |
2 грн/день |
Пакетні МБ на швидкості до 14,7 Мбіт/с | 200 МБ/день |
Трафік понад пакету на швидкості до 128 Кбіт/с |
Необмежено |
Послуга «Турбо швидкість» для підвищення швидкості до 14,7 Мбіт/с | безкоштовно |
При підключенні тарифного плану автоматично активується послуга «Турбо швидкість», яка дозволяє скористатись передачею даних у рамках пакетних МБ за технологією EV-DO Rev.В зі швидкістю до 14.7 Мбіт/с. Після закінчення пакетних МБ послуга надається на швидкості до 128 Кбіт/с.
Вартість активації послуги - 0 грн.
Для початку використання послуги необхідно перевірити технічну можливість пристрою для роботи за технологією Rev.B або придбати Wi Fi роутер з підтримкою Rev.В.
В даному тарифному плані для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність».
«Абонентська активність» - сплата абонентської плати (плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента; платний вхідний/вихідний трафік; платні вхідні/вихідні дзвінки, або платні sms повідомлення.
При відсутності «Абонентської активності» протягом 6 календарних місяців підряд надання послуг припиняється, при цьому всі нараховані бонуси анулюються. Відновити послуги можливе протягом 24 місяців. Відновити користування послугами можна будь-яким із способів: телефону *750, 0945050750 в системі IVR або за допомогою оператора служби підтримки, через web - сторінку відновлення при підключенні до мережі Інтернет через обладнання з цифровим ідентифікатором, який відновлюється; в ЦОА або дилерів «Інтертелеком».
При відновленні послуг з режиму очікування особовий рахунок, абонентський номер, цифровий ідентифікатор, баланс на основному рахунку, історія в Особистому кабінеті зберігаються.
Відновлення обслуговування відбувається на той тарифний план з набором
додаткових послуг, який був підключений у абонента до моменту
активації послуги «Режим очікування». Для відновлення послуг на особовому
рахунку абоненту необхідно наявність суми коштів, достатньої
для оплати абонентської плати.
Для абонентів, які підключилися на акційних умовах з підписанням
ДУ, при відсутності абонентської активності номер деактивується в кінці
третього місяця з дати останньої абонентської активності.
Перехід на тарифний план «Безлімітний день» не надається.
Перехід з тарифного плану «Безлімітний день» можливий на будь-який інтернет-тарифний план, доступний для підключення на загальних умовах.
Зміна тарифних планів можлива в Особистому кабінеті, Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.
Мінімальний термін дії тарифного плану «Безлімітний день» становить 3 календарних місяці c дати запуску тарифного плану (з 10.11.14).
Тарифікація проводиться в гривнях з урахуванням ПДВ.
Тарифікація сесій Інтернет відбувається з точністю до 1 КБ з округленням до цілої копійки. Сесії до 512 байт не тарифікуються.