Налаштування послуги «Рекламний номер» проводиться в Особистому кабінеті.
При першому вході в інтерфейс рекламного номера, абоненту необхідно заповнити «Параметри послуги»
Обов'язковими для заповнення є E-mail для оповіщення та звітів, без його заповнення буде неможливо створити сценарій.
Для зручності управління кількома рекламними номерами можна заповнити поле «Номер телефону куратора». Це дозволить переходити між номерами без повторної авторизації в системі самообслуговування.
В цьому ж вікні є можливість налаштування відправки звітів по e-mail з вибором регулярності (щодня, щотижня) і вмісту звітів (про пропущені редирект-переадресації, всіх вхідних дзвінків).
Додатково можна вибрати формат відправки звітів в HTML, CSV.
У пункті Веб адреса для надсилання інформації про вхідний виклик інтеграція з зовнішніми системами можна заповнити url-адресу на яку перед початком прийому вхідного дзвінка згідно сценарію, буде надіслано запит методом POST з указнием номера абонента. Найбільш часто функція застосовується в системах CRM для виведення картки клієнта і перегляду інформації і історії спілкування з клієнтом.
У пункті Мова і озвучення звукових файлів можна вибрати формат файлів, які відображаються за замовчуванням і пропонованих системою, для використання звукових файлів в сценарії. Також цей параметр впливає на мову і голос озвучення фрази «В цілях підвищення якості обслуговування ваша розмова може бути записана». Варіанти вибору: чоловічий російський, український чоловічий, жіночий російський, український жіночий.
Після заповнення необхідних параметрів слід натиснути кнопку застосувати для збереження результатів змін.
На вкладці зміна тарифного пакету абонент може подивитися доступні тарифні пакети і набір доступних послуг відповідно. Перейшовши за посиланням потрапити в інтерфейс замовлення послуги.
Для використання в сценарії групових переадресацій (послідовна, паралельна, випадкова) необхідно заздалегідь підготувати групи номерів, для яких буде застосовуватися переадресація або фільтр по групі номерів. Наприклад, створення групи робітників номерів одного з підрозділів або чорних і білих списків номерів.
Необхідно ввести назву групи і натиснути кнопку «Додати» після чого додати в групу кілька номерів ввівши 9 цифр номера без приставки +380 і при необхідності заповнити поле «Ім'я» для даного номеру. Потім натиснути «Додати номер» і «Зберегти зміни».
Для зміни порядку елементів у групі можна перетягнути елемент (для цього потрібно направити на елемент і натиснути ліву кнопку миші і перемістити захоплений блок в потрібне положення, після чого відпустити ліву кнопку миші) всередині групи тим самим змінивши порядок слідування елементів у групі. Після цього слід зберегти зміни.
Для видалення елемента потрібно натиснути на відповідну елементу емблему кошика.
Групи фільтрів необхідно використовувати, якщо до кроків сценарію будуть повторно застосовуватися фільтр по часу або фільтр по номеру. Наприклад, у робочий час в сценарії повинні виконуватися одні дії, а в неробочий час інші. Для певної групи номерів сценарій повинен відпрацьовувати по одному, для решти інакше.
Для додавання нового фільтра необхідно вибрати відповідний пункт меню і ввести назву групи, після чого натиснути кнопку «Додати».
Далі додати необхідні фільтри в групу. Фільтри можуть бути як одного типу, так і змішані:
Для встановлення необхідного фільтру потрібно вибрати з випадаючого списку значення «Задати» навпроти однієї з категорій (Номер, час, день тижня, день, місяць) і вибрати відповідний діапазон або значення з випадаючих списків. Потім натиснути кнопку «Додати фільтр» і «Зберегти зміни».
У разі необхідності вибору одного дня тижня або одного місяця потрібно вибирати діапазон П'ятниця-П'ятниця або Серпень-Серпень.
Таким чином можна гнучко налаштовувати сценарій аж до святкових днів і нестандартних робочих графіків.
Для зміни порядку елементів у групі можна перетягнути елемент (для цього потрібно направити на елемент і натиснути ліву кнопку миші і перемістити захоплений блок в потрібне положення, після чого відпустити ліву кнопку миші) всередині групи тим самим змінивши порядок слідування елементів у групі. Після цього слід зберегти зміни.
Для видалення елемента потрібно натиснути на відповідну елементу емблему кошика.
Звукові файли використовуються сценарії для організації голосового меню IVR переадресацій і привітань. Формат завантажуваних звукових файлів - mp3 з постійним бітрейтом.
При завантаженні звукових файлів для голосових меню, необхідно враховувати, що звуковий файл повинен містити весь набір використовуваних пунктів меню в одному файлі. Це дозволить озвучити голосове меню з однаковою інтонацією і одним диктором. При необхідності можна зробити записи окремо і об'єднати їх в один файл, комбінуючи в довільному порядку за допомогою програми звукового редактора або різних онлайн сервісів.
У цьому розділі містяться стандартні звукові файли доступні всім абонентам незалежно від тарифного плану без можливості видалення і завантажувані абонентом звукові файли з можливістю завдання імені і видалення раніше завантажених файлів (відмічені значком кошика).
Для завантаження звукового файлу необхідно натиснути кнопку «Виберіть файл» і вибрати його на локальному комп'ютері для завантаження (формат mp3). Якщо файл іншого формату його потрібно попередньо конвертувати за допомогою програм конверторів або ж онлайн сервісів.
Після вибору файлу натиснути кнопку «Відкрити», ввести назву звукового файлу, який відображається в списку і натиснути кнопку «Додати файл»
Після завантаження звукового файлу його можна прослухати.
Сценарій є основним елементом послуги рекламного номеру і може бути тільки один, але при цьому він не буде громіздким і складним для сприйняття при його побудові.
Розділ сценарій, містить конструктор, що дозволяє створити і налаштувати роботу рекламного номеру використовуючи наступний набір дій (перелік визначається тарифним планом):
• Відтворення звукового файлу
• Голосова пошта
• Голосового меню (IVR)
• Переадресація виклику
• Прийом факсу
Кожна дія має свій набір параметрів для заповнення та установки, що дозволить найбільш оптимально і гнучко налаштувати рекламний номер.
Для додавання дії в сценарій, його необхідно вибрати з випадаючого списку і натиснути кнопку «Додати дію» і т.д. після чого обов'язково натиснути «Зберегти зміни сценарію».
Будь-яку дію, яка не містить вкладених елементів можна видалити, натиснувши на кнопку «Видалити дію».
Кожна дія крім ряду параметрів містить коротку довідку про призначення та правила заповнення, які містяться в даному діянні параметрів.
Кожна дія може бути активною в сценарії і неактивною, тобто відключеною з яких-небудь причин. Такі дії виділені світло-блакитним кольором (прийом факсу), дані дії при виконанні сценарію ігноруються.
Для відключення дії необхідно в її параметрах, у пункті «Вимкнути дію», вибрати значення «Так» і зберегти зміни. Після чого дія змінить свій колір з синього на світло блакитний.
Для відкриття дії та її параметрів, необхідно натиснути лівою клавішею миші на ній, після чого блок буде відкритий для зміни параметрів дії.
Порядок дій сценарію може бути змінений простим перетягуванням (затиснути ліву кнопку миші на блоці і не відпускаючи перемістити дію) необхідного блоку в потрібне місце сценарію. Це дозволить швидко і зручно внести необхідні зміни.
Розглянемо кожну з них і особливості їх роботи.
При виконанні цієї дії відбувається відтворення звукового файлу, який обрано у полі "Звуковий файл". Якщо в полі "Звуковий файл" список порожній, то перейдіть на сторінку підготовки набору звукових файлів і додайте ваші звукові файли.
При виконанні даної дії відбувається запис повідомлення після короткого звукового сигналу і відправлення його на вказаний e-mail.
Не забудьте перед установкою цієї дії поставити відтворення фрази про те, що обслуговує абонента автовідповідач.
Повідомлення надсилаються протягом 5 хвилин після отримання голосового повідомлення на електронну пошту абонента рекламного номера.
При виконанні даної дії відбувається відтворення звукового файлу для оповіщення і перенаправлення дзвінка на дію, яка відповідає клавіші, утримуючи на телефоні абонента, який зателефонував.
У меню доступні для вибору клавіші від «1» до «9» і «#». Зарезервованими завжди залишаються «0»- Повтор поточного меню і «*» - Головне меню (IVR).
На будь-яку клавішу, можна застосувати будь-яку з доступних дій, тим самим гнучко вибудовуючи багаторівневе голосове меню, що дозволить упорядкувати і розподілити вхідні дзвінки.
Для додавання дії потрібно вибрати необхідну клавішу з випадаючого списку і ввести в дію після чого натиснути «Додати дія клавіші телефону» і «Зберегти зміни сценарію».
Можливе використання Голосового меню (IVR) з 5 рівнями вкладених дій, що в повній мірі покриває потреби навіть самих великих організацій.
Застосування фільтру можливо тільки на верхньому рівні Голосового меню IVR і буде застосовуватися до всіх вкладених елементів.
Звуковий файл для оповіщення, у разі відсутності натискань клавіш буде повторно відтворений три рази, після чого виклик буде завершено. Важливо пам'ятати, що Голосове меню (IVR) буде останнім елементом сценарію і всі дії, що розташовані нижче, не будуть виконуватися.
При виконанні даної дії відбувається переадресація дзвінка на один номер або за обраним принципом на групу номерів.
В полі "Тип дзвінка" можна вибрати один з типів переадресації:
Якщо у списку «Група номерів» список порожній, то перейдіть на сторінку груп номерів та додайте ваші групи номерів.
Якщо номер абонента зайнятий або телефон знаходиться не в мережі, виконання наступного дії розпочнеться автоматично.
Тривалість дзвінка в секундах можливо задати від 5 до 72 секунд (обмеження в мережі).
Для того, щоб продовжувати спробу додзвонитися на номер чи групу номерів всю тривалість дзвінка, виберіть значення «Так» у полі «Утримувати дзвінок» і збільште кількість спроб додзвонитись від 1 до 5.
Для установки «Звукового файлу замість гудків» виберіть потрібний звуковий файл зі списку доступних.
У разі встановлення «Кількості спроб дозвону» від 2 до 5 можна, можна додатково встановити звуковий файл при повторному додзвоні і перед кожною спробою, буде відтворюється звуковий файл (рекомендується встановлювати короткий звукове повідомлення для коректної роботи повторного набору номера або доступне стандартне повідомлення).
При заповненні поля «Звуковий файл при повторному додзвоні», перед початком повторного набору номера прозвучить вибраний звуковий файл.
При заповненні поля «Запис розмови відправити на E-mail» перед початком переадресації прозвучить обов'язкова фраза «В цілях підвищення якості обслуговування ваша розмова може бути записана» і після завершення розмови запис буде відправлена на вказану електронну поштову адресу. Відправка звукових файлів відбувається два рази на добу в 9:00 і 18:00. При необхідності оперативно прослухати записану розмову можна зайти в розділ «Виписка дзвінків» і натиснути на посилання в колонці стану «Прослухати запис». Запис доступний для прослуховування через 3-5 хвилин після розмови.
При переадресації виклику перед з'єднанням з абонентом пролунає короткий звуковий попереджувальний сигнал – це означає, що виклик переадресовано.
Існує можливість переведення виклику з донабором (#+комбінація цифр) з абонента на абонента як на стороні приймає виклик (використання ідентифікаторів IVR #XY – X - рівень, Y-клавіша IVR), так і на стороні здійснює виклик (з допомогою використання коротких номерів налаштованих в інтерфейсі Короткі номери – будь номером призначається короткий номер і при наборі).
При виконанні даної дії відбувається отримання факсового повідомлення та надішліть його на вказаний емейл у форматі TIFF або PDF.
Повідомлення надсилаються лише прийняті до кінця. Повідомлення з обривом зв'язку не відправляються і необоротно видаляються, у виписці дзвінків відзначаються як «Факс не прийнятий». Якщо успішно прийнятий, то «Факс прийнятий», якщо успішно відправлено на електронну адресу, «Факс відправлений на e-mail».
Отримані факси в форматі PDF, TIFF надсилаються протягом 5 хвилин після отримання на електронну пошту абонента рекламного номера.
До кожної дії можна застосувати фільтр або групу фільтрів.
В полі "Використовувати фільтр" можна вибрати:
Приклад використання фільтра за номером:
Після збереження на дії відобразиться символ фільтра з коментарем про його значення.
Це дозволяє легко зрозуміти логіку роботи сценарію.
Виписка дзвінків включає в себе всі вхідні виклики і відображення параметрів виклику і його стану. Додатково можна подивитися і прослухати записи розмов виконаних під час переадресацій.
Виписка доступна за поточний і попередній місяць.
На підставі надійшли дзвінків і встановлених параметрів надсилання звітів проводиться розсилка відповідних звітів за графіком, обраному в налаштуваннях (щодня, щотижня).
Графічна статистика зараз представлена у вигляді двох звітів за кількістю вхідних викликів в розрізі тижні і місяці. Направивши курсор миші на один з елементів графіка можна побачити точну цифру.
Розділ мої звернення призначений для розгляду звернень абонентів за послуги рекламний номер і допомоги їм в процесі налаштування послуги.
У розділі звернень розташовані всі ваші звернення з питання роботи послуги рекламного номери.
Для додавання нового звернення необхідно вибрати елемент «Створити нове звернення» і заповнити його параметри.
Потім натиснути кнопку «Відправити», після чого відповідальні за розгляд звернень отримають поштове повідомлення про необхідність розгляду звернення.
Абонент отримає на вказану електронну адресу відповідь спеціаліста компанії і може вести далі листування по зверненню, разі недостатності відповіді фахівця компанії.
З питань консультації створення сценарію або виникають складнощі у роботі послуги, прохання писати в розділі «Мої звернення» або по телефону 0945100510.
Також можна звернутися по телефону в інформаційний центр підтримки за телефонами 0-800-750-750, 0-94-50-50-750, короткий номер для абонентів компанії «Інтертелеком»: *750