Шановні абоненти!

Компанія ТОВ «Інтертелеком» інформує вас про те, що в зв'язку з процесами діджіталізаціі з 01.05.2021 року компанія Інтертелеком обмежує надання своїх голосових і інтернет послуг в ряді областей України, таких як: Запорізька та Дніпропетровська.

Збережіть свій номер Інтертелеком для подальшої можливості користування голосовими послугами за допомогою SIP-телефонії. Наша компанія надає послугу «SIP» абсолютно безкоштовно для всіх абонентів. Послуга дозволяє організувати і забезпечити голосовим зв'язком віддалені офіси і виробничі або торгові приміщення, де раніше не було можливості організувати зв'язок. Єдина вимога до приміщення - це наявність інтернет-доступу з мінімальною швидкістю в прямому і зворотному каналі 90 Кбіт/с.

При використанні інтернет-телефонії Ваш номер прив'язується до спеціальної програми, встановленої на операційну систему обладнання. При цьому вихідні і вхідні дзвінки здійснюють так само, як і зі звичайного телефону. Оператор Інтертелеком забезпечує маршрутизацію голосового трафіку від SIP сервера до абонентів приймаючої сторони. Вибір обладнання використання, програмного забезпечення, каналу передачі даних до SIP сервера від абонента залишається на розсуд абонента.


Програмне забезпечення

Безсумнівним перевага SIP-телефонії є можливість встановити її не тільки на телефон, але і на таких пристроях як: ноутбук і персональний комп'ютер, неттоп, нетбуці, планшетному комп'ютері, комунікаторі (смартфоні) з підключеною послугою передачі даних (незалежно від стандарту) і різними операційними системами (Android, iOS, Symbian, Windows Molibe 5.0 - 6.5, Windows Mobile 7, Bada і інші), мультимедійному плеєрі з операційною системою (iOS або Android) з можливістю підключення до мережі інтернет по Wi-Fi або організацією передачі даних, а так ж підключити SIP обладнання провідних світових виробників (від простого SIP адаптера до офісних Ip-АТС). Підключити послугу SIP телефонії та оцінити всі переваги пропозиції голосових послуг можливо без телефону, що працює в стандарті CDMA.

Для використання вам потрібно гарнітура або мікрофон з навушниками.

Перелік доступних програм, що дозволяють здійснювати дзвінки через інтернет, як платних, так і умовно-безкоштовних:

IT Phone-це програма, яка надає можливість здійснення дзвінків через Інтернет. Встановивши її Ви збережете свій номер і тарифний план в мережі Інтертелеком і зможе здійснювати дзвінки через інтернет на будь-які телефонні номери абонентів, навіть тим, хто не встановив IT Phone. Завантажити в додаток в Appe Store або Google Play.

Інструкція по налаштуванню IT Phone

Zoiper-це безкоштовна програма для здійснення дзвінків в мережі інтернет в будь-яких напрямках. Завантажити програму можна за посиланням.

Інструкція по налаштуванню Zoiper

3CXPhone-Софтфон для здійснення дзвінків за технологією VoIP. Завантажити програму можна за посиланням.

Інструкція по налаштуванню 3CXPhone

X-Lite - безкоштовний програмний телефон. Програма працює на платформах iOS і Android. Завантажити програму можна за посиланням.

Інструкція по налаштуванню X-Lite

Будьте уважні! У зв'язку з некоректним настроюванням програмного забезпечення абонентського обладнання клієнтські SIP програми можуть бути зламані шахраями. Пропонуємо вам ознайомитися з Рекомендаціями щодо безпечного використання SIP телефонії.

Встановлення SIP переадресації

Встановити для отримання вхідних дзвінків

*7471 --безумовна переадресація
*7471*1 --переадресація по невідповіді
*7471*2 --переадресація по "зайнято"
*7471*3 --переадресація по невідповіді і по "зайнято"

Зняти
*7470 --безумовна переадресація
*7470*1 --переадресація по невідповіді
*7470*2 --переадресація по "зайнято"
*7470*3 --переадресація по невідповіді і по "зайнято"
*7470*0 --зняти ВСІ типи переадресації відразу

Налаштування програмного забезпечення

Для роботи послуги, після її активації вам необхідно всього чотири параметри:

1) SIP ID, який є логіном для доступу. Даний ID Ви можете переглянути в Особистому кабінеті на сайті компанії https://services.intertelecom.ua.

2) Пароль. Після активації послуги пароль для користування послугою Ви отримаєте по SMS або можете встановити пароль в особистому кабінеті. Пароль повинен містити не менше 10 символів; містити символи, набрані в різних регістрах; містити цифри.

3) SIP сервер. Адреса SIP сервера - 195.128.182.62 або sip.intertelecom.ua.

4) Щоб увімкнути переадресацію на «SIP» Вам необхідно або відправити SMS з текстом YES на номер 0941111747 або в в особистому кабінеті.

Для виключення переадресації необхідно або відправити SMS з текстом NO на номер 0941111747 або в особистому кабінеті. Зверніть увагу: при неактивній послузі SIP, переадресація на SIP, повинна бути теж не активною. Якщо ви не відключіть переадресацію на SIP, то не зможете приймати дзвінки.

При використанні SIP-телефонії для здійснення вихідних дзвінків всі номери повинні набиратися в повному форматі з кодом міста і лідируючим 0. Це виробляється або кожен раз вручну або, за підтримки такої можливості встановленим соффтфоном, в якому настроюється спеціальне правило для набору номера з автоматичним підхопленням коду міста.

Зверніть увагу!

З метою безпеки абонент може здійснювати вихідні дзвінки тільки з однієї IP-адреси. А саме, з того IP адреси з якого він зареєструвався першим. При реєстрації за допомогою іншого пристрою, з яким буде призначений інший IP адреса (другий) вихідні дзвінки працювати не будуть.

Щоб змінити IP-адресу на інший, необхідно вимкнути все соффтфони, на яких використовується номер і через кілька хвилин запустити будь-який з них.


Послугу «SIP» можна підключити:

  • в особистому кабінеті
  • в фирмових магазинах

Корпоративні абоненти зможуть підключити послугу так само у відділі по роботі з корпоративними абонентами.