Абонентська плата
|
50 грн/місяць
|
Пакетні послуги
Дзвінки в мережі Інтертелеком |
Безліміт
|
Дзвінки на мобільних операторів і міські номери по Україні
|
100 хв/місяць
|
3G інтернет на швидкості до 3,1 Мбіт/с
|
2 500 МБ/місяць
|
Тарифи понад пакет послуг
Тарифи на 3G інтернет понад пакет послуг
Трафік понад пакету
|
0,02 грн/МБ
|
Відправлення SMS у мережі Інтертелеком, грн
|
0,05 грн
|
Відправлення SMS на мережі CDMA і GSM операторів України, грн
|
0,40 грн
|
Вартість SMS на зарубіжних операторів, грн / шт
|
3,25
|
Тарифікація з'єднання посекундна. Дзвінки по Україні (за винятком дзвінків на номери мобільних операторів) до 3-х секунд не тарифікуються.
Тарифи вказані в гривнях з урахуванням ПДВ
У разі несплати вартості пакета послуг тарифікація відбувається згідно базових умов.
Змінити тарифний план можна у будь-який день
- в Особистому кабінеті (розділ "Зміна тарифу")
- зателефонувавши за номером 094 11 11 094 (для дзвінків з інших мереж)
- за номером 094 50 50 750
- за номером *750 (тільки для абонентів Інтертелеком)
- за допомогою SMS (з текстом "1") на номер 094 11 11 050.
Підключайте послугу на своєму голосовому тарифному плані і телефонуйте з максимальним комфортом за 40 грн/міс
|
Підключайте послугу на своєму голосовому тарифному плані і телефонуйте з максимальним комфортом за 70 грн/міс
|
Бракує мегабайт? Підключай додаткову послугу 500 МБ/день за 7 грн
|
Бракує мегабайт? Підключай додаткову послугу 1000 МБ/день за 10 грн
|
Бракує мегабайт? Підключай додаткову послугу 5 000 МБ за 40 грн
|
Бракує мегабайт? Підключай додаткову послугу 10 000 МБ за 60 грн
|
Бракує мегабайт? Підключай додаткову послугу 30 000 МБ за 120 грн
|
Організація послуги
«SIP номер (30 днів)», грн
|
0
|
Абонентська плата за послугу
«SIP номер (30 днів)», грн
|
20,00
|
АВН (автоматичний визначник номера), грн
|
0
|
Очікування виклику, грн
|
0
|
Комплит, грн
|
0
|
Переадресація виклику
|
Активація послуги, грн
|
0
|
Переадресація виклику, грн (за 1 хвилину без вартості дзвінка по напрямку)
|
0
|
Хто дзвонив, грн
|
0
|
Знову на зв'язку, грн
|
0
|
Послуга Роумінг, грн
|
0
|
Конфіденційний дзвінок, грн (за 1 дзвінок без вартості ефірного часу)
|
0,55
|
Голосова пошта
|
Організація голосової скриньки, грн
|
5,00
|
Абонентська плата, грн
|
0
|
Міжнародні дзвінки
|
послуга Закордон
|
Тарифи вказані в гривнях з урахуванням ПДВ и збору ПФ.
Нарахований пакет послуг зберігається впродовж 30 днів.
У разі несплати абонентської плати, базові умови (включаючи безкоштовні дзвінки всередині мережі) надаються протягом 270 днів після дати останньої абонентської активності.
Для підтримки номера в активному стані необхідно проявляти "Абонентську активність" не менше, ніж 1 раз кожні 270 днів.
«Абонентська активність" - сплата (відмінна від 0 грн) абонентської плати або будь-яких послуг з особового рахунку (оплата бонусами не враховується).
Зміна з тарифного плану можлива виключно на тарифи:
«Єдина країна 50», «Єдина країна 75», «Єдина країна 299».
Зміна на інші тарифні плани цієї лінійки можлива з тарифних планів:
«Єдина країна», «Єдина країна 50», «Єдина країна 75», «Єдина країна 299», «Єдина країна (мiсяць)».
Вартість зміни тарифного плану 0 грн.
Зміна тарифного плану проводиться в день замовлення послуги, при цьому всі пакетні послуги минулого тарифного плану доступні до використання до кінця доби замовлення зміни, після чого «згорають»
Зміна можлива:
- в Особистому кабінеті (розділ "Зміна тарифу")
- зателефонувавши за номером 094 11 11 094 (для дзвінків з інших мереж)
- за номером 094 50 50 750
- за номером *750 (тільки для абонентів Інтертелеком)
- за допомогою SMS (з текстом "1") на номер 094 11 11 050.
Тариф доступний за умови придбання стартового пакету.
Активація тарифного плану:
Встановіть картку у телефон або смартфон, що підтримує стандарт CDMA
- наберіть 111 або будь-який інший номер;
- оберіть зручну мову спілкування;
- оберіть тарифний план за допомогою голосового меню:
5 - ТП "Єдина країна 299"
Налаштування інтернету
Для Аndroid - платформ
Меню-Налаштування- Мобільні мережі-Точки доступу внесіть такі дані:
Ім'я - Intertelecom Ім'я користувача - IT Пароль - IT APN - Internet MCC - 255 MNC - 04
|
|
У разі потреби необхідно перезавантажити пристрій
Для iOS - платформ
Необхідно звернутися до сервісного центру "Інтертелком"