23.05.2017

Розширення можливостей дистанційного обслуговування для корпоративних абонентів.

Розширення можливостей дистанційного обслуговування для корпоративних абонентів.

Компанія «Інтертелеком» розширює можливості дистанційного обслуговування корпоративних абонентів в колл-центрі.

Тепер корпоративні клієнти можуть підключити в колл-центрі послуги підключення додаткового номера, зміни власника номера з юридичної на фізичну особу, спрощення доступу в особистий кабінет.
Оператори колл-центру можуть оперативно об'єднувати і розділяти особові рахунки, робити заміну SIP номерів.
Також, в колл-центрі корпоративним абонентам доступні: заміна, видалення або активація доступу куратора до особистого кабінету самообслуговування (АССА). А також, доступні послуги заміни поштового і електронної поштової адреси абонента.
Номери телефонів, за якими можуть обслуговуватися корпоративні абоненти: 094 50 50 800 для дзвінків з мобільних номерів, тарифікуються відповідно до тарифів оператора зв'язку; * 800 для дзвінків з номерів оператора «Інтертелеком», безкоштовно.

Новини та прес-релізи