24.02.2017

Споживання мобільного інтернету в бізнес-сегменті зросла на 47%

У 2016 році Інтертелеком забезпечив передачею даних аграрні, фінансові і ритейл компанії. За рік корпоративні абоненти використовували більш 1,3 млн ГБ трафіку

До 2015 року корпоративні абоненти були більш консервативним в споживанні інтернету, ніж приватні особи, але прихід зв'язку третього покоління все змінив.

Інтертелеком з Абоненти B2B сегмента в 2016 році стали активніше виходити в інтернет з мобільних пристроїв: кількість таких користувачів зросла за рік на 20%, при цьому споживання трафіку збільшилася на 47%.

Бізнес-абоненти почали частіше використовувати в роботі смартфони: користування корпоративною поштою, відвідування ділових онлайн ресурсів, спілкування з колегами і клієнтами в Skype. За рахунок цього зріс обсяг трафіку на одного користувача: якщо в 2015 році один корпоративний абонент в середньому споживав 2,9 ГБ трафіку на місяць, у 2016 році то ця цифра на 24 збільшилася% і склала 3,6 ГБ.

Зростання споживання мобільного інтернету в корпоративному сегменті обумовлений прагненням компаній до оптимізації бізнес-процесів і скорочення витрат. Так, в 2016 році фахівці Інтертелеком реалізували масштабні проекти, завдяки яким вдалося спростити роботу компаній-партнерів, за рахунок використання мобільного інтернету: це і віддалене відеоспостереження для систем безпеки, і обмін даними між банками і банкоматами, і доступ до корпоративної інформації для віддалених співробітників ,

Широка територія покриття 3G і висока швидкість, дозволили Інтертелеком забезпечити передачу даних навіть для аграрних підприємств, які зосереджені в тій місцевості, де провести провідний інтернет неможливо або дуже затратно.

Найбільш масштабним проектом 2016- го року, став процес інтернетизації однією з провідних компаній FMCG галузі: більше 5000 мобільних роутерів забезпечили мобільним інтернетом торгових представників по всій країні.

Що стосується комунікацій між клієнтами і співробітниками, то тут компанії стали більше використовувати месенджери - Viber, Skype і Telegram. У загальному обсязі мобільного трафіку в сегменті B2B, частка месенджерів в 2016 році зросла в 2 рази в порівнянні з 2015 роком.

Інтертелеком пропонує своїм корпоративним абонентам гнучкі тарифні плани, за умовами яких можна споживати контент у великих обсягах за оптимальну абонентську плату. А найширша територія 3G покриття в Україні забезпечує доступ до інтернету на високій швидкості у відрядженнях і від'їзди.


Новини та прес-релізи