Portmone
Поповніть рахунок з допомогою банківських карт Visa або MasterCard через сайт без додаткових комісій.
Поповнення рахунку можливе на вільну суму. Платіж зараховується від декількох секунд до 5 хвилин. При оплаті в останній день місяця і 1-2 числа наступного місяця можливе продовження терміну зарахування на невизначений період. Щоб уникнути цього, рекомендуємо поповнити ваш рахунок до 28-29 числа. Послуги не надаються клієнтам - платникам ПДВ.
Поповнити рахунок
Поповнюючи рахунок on-line ви можете зробити платіж регулярним підключивши послугу «Автоплатіж».
Приват Банк
Поповніть рахунок з допомогою банківських карт Visa або MasterCard через сайт без додаткових комісій.
Поповнення рахунку можливе на вільну суму. Платіж зараховується від декількох секунд до 5 хвилин. При оплаті в останній день місяця і 1-2 числа наступного місяця можливе продовження терміну зарахування на невизначений період. Щоб уникнути цього, рекомендуємо поповнити ваш рахунок до 28-29 числа. Послуга надається тільки абонентам - фізичним особам.
Крім того, доступна можливість оплати в касах відділень, терміналах самообслуговування і в банкоматах ПриватБанку.
Поповнити рахунок
Plategka
Послуга оплати рахунку через інтернет на сайті Plategka, використовуючи платіжні картки Visa та MasterCard WorldWide, а також електронні гроші WebMoney. На сервісі відсутня абонентська плата.
Поповнення рахунку можливе на вільну суму. Платіж зараховується від декількох секунд до 5 хвилин. При оплаті в останній день місяця і 1-2 числа наступного місяця можливе продовження терміну зарахування на невизначений період. Щоб уникнути цього, рекомендуємо поповнити ваш рахунок до 28-29 числа. Послуга не надається клієнтам - платникам ПДВ.
Поповнити рахунок
EasyPay
Поповніть рахунок з допомогою банківських карт Visa або MasterCard в онлайн-режимі. Платіж зараховується від декількох секунд до 5 хвилин. При оплаті в останній день місяця і 1-2 числа наступного місяця можливе продовження терміну зарахування на невизначений період. Щоб уникнути цього, рекомендуємо поповнити ваш рахунок до 28-29 числа.
Послуга не надається клієнтам - платникам ПДВ.
Поповнити рахунок
iPay.ua
iPay.ua - безпечний сервіс для оплати послуг і товарів через інтернет в зручний час.
До оплати приймаються платіжні картки Visa і MasterCard всіх українських банків. Платіж зараховується від декількох секунд до 5 хвилин. При оплаті в останній день місяця і 1-2 числа наступного місяця можливе продовження терміну зарахування на невизначений період. Щоб уникнути цього, рекомендуємо поповнити ваш рахунок до 28-29 числа.
Послуга не надається клієнтам - платникам ПДВ.
Поповнити рахунок
Голосове меню Інформаційно-довідкової системи *750
Послуга дозволяє швидко і зручно поповнити свій рахунок або рахунок іншого абонента «Інтертелеком» платіжною карткою Visa або MasterCard скориставшись голосовим меню Інформаційно-довідкової системи *750. Поповнення рахунку здійснюється в онлайн-режимі на вільну суму.
Для поповнення рахунку абоненту необхідно зателефонувати за коротким номером *750, вибрати пункт «Поповнення рахунку» - «Поповнити рахунок за допомогою голосового меню і банківської карти» та, дотримуючись підказок голосового меню, ввести телефонний номер, який поповнюється, суму поповнення, номер платіжної картки, термін дії картки та CVV2 код карти.
CVV2 код - це три останні цифри на зворотній стороні картки на смузі із зразком підпису власника картки. Якщо на карті немає CVV2-коду, потрібно звернутися в службу інформаційної підтримки банку, що випустив карту.
Безпечне проведення платежів забезпечує міжбанківська система електронної доставки і оплати рахунків Portmone.com. При виникненні додаткових питань по роботі системи звертайтеся в службу підтримки Portmone.com по телефону 044 200 09 02.
Послуга не надається клієнтам - платникам ПДВ.
WebMoney
Абонентам-користувачам АССА надається можливість поповнення рахунку з сайту «Інтертелеком» за допомогою WebMoney.
WebMoney - зручний засіб для всіх видів розрахунків у мережі Інтернет. Це повноцінне середовище фінансових взаємовідносин в Інтернеті, якою сьогодні користуються мільйони людей по всьому світу.
Зарахування коштів на рахунок абонента відбувається відразу по закінченні процедури оплати.
Послуга не надається клієнтам - платникам ПДВ.
Поповнити рахунок
ГлобалМани
Платіжна система «Глобалмані» пропонує зручний та простий спосіб оплати за послуги оператора «Інтертелеком». Оплату можна здійснити в електронному гаманці «Глобалмані» або в мережі агентів компанії, наприклад, у салонах мереж «Мобілочка», «Алло», «Мобижук», «Оболонь Стар», Ringoo і т. д.
Зарахування коштів відбувається миттєво. Процедура відкриття електронного гаманця займає всього кілька хвилин, гаманець дозволяє проводити оплату на користь більш 300 постачальників послуг і товарів, не відходячи від комп'ютера.
Поповнити рахунок
Online-платежи
Поповнення через системи миттєвих платежів (автомати самообслуговування, pos-термінали тощо).
За допомогою цієї послуги можна поповнити свій рахунок або рахунок іншого абонента «Інтертелеком» на будь-яку суму в режимі реального часу. Необхідно лише вказати номер свого телефону, суму поповнення і розплатитися готівкою. Все просто: гроші надійдуть на вказаний номер від декількох хвилин до декількох годин.
Максимальний термін зарахування коштів - одна доба.
Скористатися цією послугою можна:
- за допомогою термінала (автомата самообслуговування)
- у торгових точках, де встановлені pos-термінали і windows-термінали
- у відділеннях та філіях банків
- в національних та локальних мережах з продажу телекомунікаційного обладнання, побутової техніки, супермаркетах таких, як Територія твоєї техніки, Алло, Мобілочка, Рінго, Цитрус, Ельдорадо, Комп'ютерний Всесвіт, Diawest, MOYO, Brain, Галерея мобільного зв'язку.
Поповнення рахунку можливе на довільну суму. Платіж зараховується від декількох секунд до 5 хвилин. При оплаті в останній день місяця і 1-2 числа наступного місяця можливе продовження терміну зарахування на невизначений період. Щоб уникнути цього, рекомендуємо поповнити ваш рахунок до 28-29 числа. Зберігайте чек до моменту зарахування грошей на ваш особовий рахунок.
Послуга не надається абонентам - платникам ПДВ.
Сервіс забезпечують партнери: TYME, IBox , 24NONSTOP, 2click.money, Globalmoney, ПАТ «Банк «Фамільний» (платіжна система «FLASHCHEQUE»), ПриватБанк, Portmone, EasyPay, E-PAY.
Скретч-карта
Сретч-карти бувають наступного номіналу:
Також у продажу можуть бути скретч-картки номіналом 25 і 50 гривень, які дійсні до повного свого розповсюдження.
Як поповнити рахунок скретч-карткою:
Картки нового зразка
|
Картки старого зразка
|
Для поповнення рахунку наберіть комбінацію:
*1111*[14-значний код поповнення] і натисніть кнопку виклику.
Також можна поповнити рахунок за допомогою відправки SMS. Для цього відправте SMS на номер 0941111100 з текстом: [14-значний код поповнення].
|
Для поповнення рахунку необхідно:
- стерти захисне покриття;
- набрати зі свого телефону * 11;
- згідно з інструкцією автоінформатора натиснути 0, а потім 6;
- уважно ввести номер Скретч-картки;
- введіть пін-код;
- дочекатися підтвердження активації скретч-картки.
|
Поповнення рахунку іншого абонента Інтертелеком:
Необхідно відправити SMS на номер 0941111100 з текстом:
[14-значний код поповнення]*[9-значний номер абонента], якому поповнюється рахунок.
Номер, вводиться у форматі yyxxxxxxx (без лідируючого 0), де yy - код міста або мобільний код 94 (наприклад, 487430123 або 941234567).
|
Поповнення рахунку іншого абонента Інтертелеком:
Необхідно відправити SMS на номер 0941111100 з текстом:
Pay+номер абонента*номер картки*пін-код.
Номер абонента, вводиться у форматі yyxxxxxxx (без лідируючого 0), де yy - код міста або мобільний код 94 (наприклад, 487430123 або 941234567).
|
Поповнення рахунку за допомогою скретч-картки можливе на сайті компанії Інтертелеком.
Поповнити рахунок
Скретч-карта активується один раз. Для правильного вводу коду поповнення надається 5 спроб поспіль.
Поповнення скретч-картою доступно тільки для абонентів-фізичних осіб.
Скретч-картки можна придбати:
- в магазинах дилерів «Інтертелеком». Дізнатися адреси магазинів.
- у партнерів компанії «Інтертелеком»: ЮгКарт Сервіс, Таврія В, УДППЗ «Укрпошта», Югтел.
- в Центрах обслуговування абонентів компанії «Інтертелеком».
Електроний переказ «УкрПошта»
У будь-якому відділенні «УкрПошти» можна поповнити рахунок «Інтертелеком» за допомогою послуги «Електронний переказ». Для цього необхідно заповнити бланк поштового переказу.
Для своєчасного зарахування грошових коштів, внесених за оплату послуг зв'язку через поштові відділення, необхідно в обов'язковому порядку в строгій послідовності вказувати:
- в графі «Одержувач» «Прізвище, Ім'я, По батькові»:
|
«Iнтертелеком»,IBAN:UA133282090000026000310624801 в АБ “Пiвденний”, МФО 328209, код 30109015
|
- в графі «Одержувач» «Адреса, номер телефону»:
|
65480, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська 100, т. 094 50 50 750
|
- в графі «Одержувач» «Прізвище, Ім'я, По батькові»:
|
Заповнити ПІБ платника ( наприклад, Іванов Іван Іванович)
|
- в графі «Одержувач» «Адреса, номер телефону»:
|
Заповнити адресу платника (наприклад, 65045, м. Одеса, вул. Пушкіна, 77, кв.77)
|
в графі «для письмового повідомлення»»
|
XXXXXX – номер телефону, на який здійснюється платіж
|
Увага! Відсутність у бланку номера телефону абонента в полі «для письмового повідомлення» або спеціального поштового індексу (65480), перед адресою підприємства в полі «Одержувач» «Адреса, номер телефону» може привести до несвоєчасного зарахування коштів на особовий рахунок абонента. Правильно заповнені бланки для оплати свого телефону можна отримати в Центрах обслуговування абонентів компанії «Інтертелеком».
Зразок бланку
Грошові кошти, внесені за оплату послуг зв'язку через поштові відділення за допомогою електронного поштового переказу, зараховуються на особовий рахунок абонента протягом 7 (семи днів) з моменту передачі грошових коштів поштовому відділенню.
Також у відділеннях "Укрпошти", де є наклейка "Поповнюй тут!" з логотипом "Інтертелеком" можна здійснити миттєве поповнення рахунку. Для цього достатньо вказати касиру номер абонентського договору.
В касах банків
Послуги компанії можна оплатити через відділення банків за реквізитами компанії.
Реквізити одержувача:
ТОВ «Інтертелеком», ЄДРПОУ 30109015 IBAN: UA133282090000026000310624801 в АБ «Південний» МФО 328209, ІПН 301090115015, ПДВ № 100320497
При оформленні платежу через відділення та філії банку, обов'язково вказуйте абонентський особовий рахунок, номер телефону, ПІБ або найменування організації. При наявності декількох особових рахунків у одного абонента необхідно вказати: номер кожного особового рахунку та суму, що перераховується на конкретний особовий рахунок.
У супермаркетах «Сільпо»
Послуги зв'язку «Інтертелеком» можна оплатити в касах супермаркетів «Сільпо» по всій Україні. Опція доступна для безконтрактних і контрактних абонентів.
Для поповнення рахунку достатньо назвати касиру номер телефону та суму поповнення. Оплата можлива тільки готівкою на суму від 1 грн до 1000 грн. Розмір комісії залежить від суми поповнення і становить: від 2 до 4 грн.
Сервіс реалізовано у партнерстві з банком «ВОСТОК».
В Центрах обслуговування абонентів
Поповнення здійснюється безготівковим перерахуванням на поточний рахунок оператора Інтертелеком, зазначений у Абонентському Договорі:
ТОВ «Інтертелеком», ЄДРПОУ 30109015
ЄДРПОУ 30109015, IBAN: UA133282090000026000310624801 в АБ «Південний» МФО 328209, ІПН 301090115015, ПДВ № 100320497
Не забувайте вказувати в платіжному дорученні номер особового рахунку та номер телефону. Це прискорить зарахування платежу на ваш особовий рахунок.
Поповнити рахунок «Інтертелеком» за кордоном можна через систему ding.
ding - це міжнародна мережа, яка поряд з можливістю віддаленого поповнення рахунку за допомогою спеціально призначених роздрібних торгових точок надає інтернет-систему, доступну в будь-якому куточку земної кулі.
ding дозволяє людям, що живуть або працюють за кордоном миттєво поповнювати рахунки своїх рідних і близьких в Україні.
Оплатити послуги зв'язку готівкою можна використовуючи широку мережу терміналів і торгових об'єктів в 20 країнах світу, через мобільних операторів Європи, Північної Америки, Близького Сходу, Австралії і навіть Новій Зеландії. Всього в системі ding налічується більше 450 000 пунктів прийому платежів.
Безготівкові платежі банківською картою можна здійснити на сайті www.ding.com
Абоненти оператора «Інтертелеком» мають можливить поповнювати рахунки мобільних телефонів своїх близьких або друзів, якщо вони також є абонентами «Інтертелеком».
Послуга «Переказ грошей» надається фізичним і юридичним особам (за винятком юридичних осіб - платників ПДВ).
Як тарифікується послуга
Вартість послуги «Переказ грошей» для абонентів прямої обласної, районної, мобільної і віртуальної нумерацій - 0,00 грн із ПДВ за кожний переказ. Переказ коштів здійснюється тільки з основного рахунку абонента і за умови, що після переказу на рахунку абонента залишається не менш 5 грн.
Обмеження по переказу коштів
- сума переказу коштів повинна бути кратна 1 грн
- мінімальна сума переказу - 10 грн
- сума переказу коштів за добу не більше 100 грн
- сума переказу коштів за календарний місяць не більше 1000 грн
- у абонента, ініціатора переказу коштів, повинна бути сплачена абонентська плата за поточний місяць
Обмеження по одержанню коштів
- сума одержання коштів за добу не більше 100 грн
- сума одержання коштів за місяць не більше 1000 грн
Отримані кошти витрачаються на будь-які послуги зв'язку, у тому числі на погашення абонентської плати.
Щоб замовити послугу «Переказ грошей»:
Необхідно набрати на терміналі *1113*[Абонентський номер]*[сума] і натиснути виклик.
або:
Відправити SMS на номер 0941111113 з текстом [Абонентський номер]*[сума]
де,
[Абонентський номер] - номер абонента з кодом міста або мобільним кодом 94 без лідируючого "0" :
- yyххххххх для прямої нумерації (приклад: 481234567);
- 94ххххххх для мобільної нумерації (приклад: 941234567);
Після обробки замовлення абонент одержить SMS із вказівкою: суми, номера одержувача і коду підтвердження платежу або з відповіддю про неможливість надання послуги:
Perekaz S hrn na nomer N. Kod pіdtverdzhennіa: XXXX
Pomylka: nevіrnyі nomer telefonu
Pomylka: vіdpravnyk - platnyk PDV
Pomylka: oderzhuvach - platnyk PDV
Pomylka: nevіrnyі format sms
Pomylka: nedostatno koshtіv
Pomylka: suma perekazu menshe 10 hrn
Pomylka: perevyshcheno lіmіt vіdpravnyka za mіsіats (S+Z)
Pomylka: perevyshcheno lіmіt vіdpravnyka za dobu (S+Z)
Pomylka: perevyshcheno lіmіt oderzhuvacha za mіsіats (S+Z)
Pomylka: perevyshcheno lіmіt oderzhuvacha za dobu (S+Z)
де S - сума переказів за зазначений період, Z - сума переказу.
У випадку вдалої обробки замовлення абонентові необхідно підтвердити переказ коштів :
Набрати на терміналі *1113*[Код підтвердження] і нажати виклик.
Або:
Відправити SMS на номер 0941111113 з текстом [Код підтвердження]
Підтвердження переказу коштів абонентом повинне бути здійснене протягом 10 хвилин. Якщо протягом 10 хвилин не буде підтвердження платежу, замовлення переказу буде анульовано і при спробі використання буде відправлене SMS:
Pomylka: kod pidtverdzhennia anulovan
У випадку вдалого переказу буде відправлена SMS відправнику і одержувачу:
Chek #N. Perekaz S hrn z nomera X na nomer Y.
Для одержання інформації про ліміти переказу, абонентові необхідно відправити SMS на номер 0941111113 з текстом (?) або порожнє повідомлення. Відповідне повідомлення:
Potochni limity perekaziv: Х (doba), Y (misiats), Z (saldo)
де X - залишок можливого переказу на добу
Y - залишок можливого переказу на місяць
Z - сума на основному рахунку, припустима до переказу
Також абоненти можуть скористатися послугою «Переказ грошей» у системі АССА.
Умови користування послугою «Переказ грошей»
1. Отримані кошти одним Абонентом від іншого Абонента в рамках використання послуги «Переказ грошей» не можуть розглядатися в якості грошових коштів Абонентом, на користь якого здійснений переказ коштів, а є для одержуючого Абонента придбаною для нього передаючим Абонентом можливістю спожити послуги зв'язку вартістю, яка дорівнює номіналу здійсненого переказу.
2. Одержуючий Абонент не може здійснити зняття переказу з особового рахунку в готівковій або безготівковій формі. Для Абонента, який переказує кошти можливість придбання для одержуючого Абонента права на споживання послуг зв'язку на суму, рівну номіналу перекладу, є послугою, вартість якої дорівнює номіналу переказу.
3. Одержані кошти зараховуються на особовий рахунок Абонента у вигляді бонусних коштів і можуть бути використані на оплату будь-яких надаваних послуг зв'язку, включаючи абонентську плату, (крім послуги "Переказ грошей") в розмірі, рівному номіналом переказу.
4. Оператор в рамках послуги «Переказ грошей» не здійснює грошові перекази, а лише створює безкоштовно Абонентам технічну можливість переказу коштів від одного Абонента другому Абоненту. Ініціатором запуску конкретної разової послуги «Переказ грошей» являється Абонент, який переводить кошти.