Очікування виклику

Послуга «Очікування виклику» дозволяє відповісти на вхідний виклик у той час, коли абонент вже розмовляє по телефону.

    
Підключити


Опис послуги

Послуга «Очікування виклику» дозволяє відповісти на вхідний виклик у той час, коли абонент вже розмовляє по телефону.

Під час розмови ви почуєте короткий сигнал, який означає, що на ваш номер надійшов ще один виклик. При цьому абонент, який набрав ваш номер, почує звичайні довгі гудки з різким обривом тональності у кінці гудка. Завдяки цим гудкам можна визначити, що той, кому дзвонять зайнятий на першій лінії.

Ви можете відповісти на вхідний дзвінок, не перериваючи поточну розмову, натиснувши кнопку ВИКЛИК. Для перемикання між розмовами натискайте ВИКЛИК.
Якщо ви бажаєте проігнорувати вхідний дзвінок, не виконуйте ніяких дій.

Як управляти послугою «Очікування виклику»
Управляти замовленою послугою «Очікування виклику» на терміналі можливо наступним чином:

  • активація: наберіть *43 та натисніть ВИКЛИК
  • деактивація: наберіть #43 та натисніть ВИКЛИК

Вартість послуги

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги сплачується (на даний момент це складає 5.40 грн.).

Як активувати

  • в Особистому кабінеті;
  • в Центрах обслуговування абонентів;
  • в дилерських точках продажу.