Тариф для зручного використання 3G інтернету з щомісячним трафіком 1000 МБ на швидкості до 3,1 або до 14,7 Мбіт/с.
Підключення до тарифного плану не проводиться.
Тарифний план |
Простий 3G |
Вартість підключення | 99 грн |
Абонентська плата | 60 грн/місяць |
Пакетні МБ | 1000 МБ/місяць |
Вартість 1 МБ понад пакета | 0,07 грн |
Послуга «Турбо швидкість» для підвищення швидкості до 14,7 Мбіт/с |
20 грн/місяць |
Надання
постійного IP-адреси, щомісяця
|
75 грн |
Надсилання sms на номери «Інтертелеком» | 0,02 грн |
Тарифікація проводиться в гривнях з урахуванням ПДВ.
Тарифний план |
Мобільний 3G 80 |
Щомісячна абонентська плата |
80 грн/міс |
Обсяг пакетних вхід./вихід. МБ |
6 000 МБ/міс |
Після вичерпання пакетного трафіку |
Безліміт на швидкості до 128 кбіт/с |
Тарифікація сесій Інтернет відбувається з точністю до 1 КБ з округленням до цілої копійки. Сесії до 512 байт не тарифікуються.
Абонентам, які активували даний тарифний план надається можливість скористатися послугою передачі даних на базі технології EV-do Rev.A зі швидкістю до 3.1 Мбіт/с.
При активації послуги «Турбо швидкість» послуга передачі даних надається за технологією EV-DO Rev.B зі швидкістю до 14.7 Мбіт/с.
Послугу «Турбо швидкість» можна активувати будь-яким із способів: Особистому кабінеті, у Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.
Послуга активується одноразово протягом календарного місяця.
Вартість активації послуги - 0 грн.
Розрахунковим періодом у тарифному плані вважається період з 01 по останнє число місяця (включно), незалежно від кількості днів у відповідному календарному місяці. Абонентську плату необхідно вносити на особовий рахунок щомісяця до 1 числа кожного місяця. У разі несвоєчасної оплати послуга передачі даних не надається до внесення на особовий рахунок необхідної суми для зняття абонентної плати. У разі несплати послуг протягом 2-х місяців надання послуг припиняється наприкінці третього місяця.
Відновити послуги можливо протягом 24 місяців будь-яким із способів: за телефоном *750, 0945050750 в системі IVR-меню або за допомогою оператора служби підтримки, через веб - сторінку відновлення при підключенні до мережі Інтернет через обладнання з цифровим ідентифікатором, який відновлюється; в ЦОА або дилерів «Інтертелеком».
Для абонентів, які підключились на акційних умовах з підписанням ДУ, при відсутності абонентської активності номер деактивується в кінці третього місяця з дати останньої абонентської активності.
Перехід з тарифного плану «Простий 3G» можливий на будь-який з інтернет-тарифних планів, доступних для підключення на загальних умовах.
Зміна тарифних планів можлива в Особитому кабінеті, у Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.