Підключення до тарифного плану не проводиться.
Тарифний план |
Мобільне Життя ReVolution* |
Мобільне Життя ReVolution 15 |
Мобільне Життя ReVolution 45 |
Мобільне Життя ReVolution 75 |
Вартість підключення (залишається на особовому рахунку на послуги зв'язку) |
50 |
10 |
10 |
10 |
Вартість пакета на місяць |
0 |
15 |
45 |
75 |
Обсяг Мб, включених у пакет (щомісяця) |
0 |
200 |
700 |
1500 |
Ціна за 1 Мб, понад пакету |
0,10 |
0,10 |
0,10 |
0,08 |
Відправка sms на номери «Інтертелеком»
|
0,02 | 0,02 |
0,02 |
0,02 |
Надання постійної ІP адреси (щомісяця) |
50 |
50 |
50 |
50 |
Тарифний план
«Мобільне Життя - ReVolution» | Мобільне Життя ReVolution 95 | Мобільне Життя ReVolution 145 | Мобільне Життя ReVolution 185 |
Вартість підключення (залишається на особовому рахунку на послуги зв'язку) | 10 | 10 | 10 |
Вартість пакета на місяць | 95 | 145 | 185 |
Обсяг Мб, включених у пакет (щомісяця) | 2000 | 4000 | 7000 |
Ціна за 1 Мб, понад пакету | 0,06 | 0,04 | 0,03 |
Відправка sms на прямі (обласні та районні), мобільні (094) і віртуальні номери «Інтертелеком»
| 0,02 | 0,02 | 0,02 |
Надання постійної ІP адреси (щомісяця) | 50 | 50 | 50 |
Тарифний план
«Мобільне Життя - ReVolution»* | Мобільне Життя ReVolution 225 | Мобільне Життя ReVolution 275 | Мобільне Життя ReVolution NIGHT | Мобільне Життя ReVolution Необмежений |
Вартість підключення (залишається на особовому рахунку на послуги зв'язку) | 10 | 10 | 50 | 0 |
Вартість пакета на місяць | 225 | 275 | 0 | 360 |
Обсяг Мб, включених у пакет (щомісяця) | 15000 | 25000 | 0 | необмежений |
Ціна за 1 Мб, понад пакету | 0,02 | 0,01 | з 00.00 до 9.00 - 0,03 з 9.00 до 00.00 - 0,20 | -- |
Відправка sms на номери «Інтертелеком»
| 0,02 | 0,02 | 0,02 | 0,02 |
Надання постійної ІP адреси (щомісяця) | 75 | 75 | 75 | 75 |
Логін: IT, пароль: IT
Тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ. Підключення до тарифного плану проводиться на віртуальну або мобільну (код 094) нумерації. При підключенні на мобільну нумерацію додатково стягується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5%.
* В даному тарифному плані для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність».
«Абонентська активність» - сплата абонентської плати (або плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента; платний вхідний/ вихідний трафік, платні вхідні/вихідні дзвінки, або платні SMS повідомлення.
При відсутності «Абонентської активності» протягом шести календарних місяців підряд надання послуг призупиняється, при цьому всі нараховані бонуси анулюються.
Поновити послуги можливо упродовж 24 місяців. Поновити користування послугами можна будь-яким із способів: за телефонами *750, 0945050750 в системі IVR або з допомогою оператора служби підтримки; через web-сторінку відновлення при підключенні до мережі Інтернет через обладнання з телефонним номером або цифровим ідентифікатором який відновлюється; в ЦОА або дилерів «Інтертелеком».
Для абонентів, що підключились на акційних умовах з підписанням ДУ, при відсутності абонентської активності номер деактивується наприкінці третього місяця з дати останньої абонентської активності.
Тарифікація сесії Інтернет здійснюється з округленням до цілої копійки.