Вільний доступ до 3G інтернету з нарахуванням 500 МБ в день на швидкості до 3,1 Мбіт або до 14,7 Мбіт і сплатою 7 грн. в день тільки за фактом використання.

Підключення до тарифного плану не проводиться.

Тарифний план

Вільний день

Вартість підключення 99 грн

Абонентська плата
(за умови споживання послуг протягом доби)

7 грн/день
Пакетні МБ 500 МБ/день
Вартість 1 МБ понад пакету 0,10 грн

Послуга «Турбо швидкість» для підвищення швидкості до 14,7 Мбіт/с

0 грн

Надання постійного IP адреси, щомісяця
(при підключенні на контрактній основі)

75 грн
Надсилання sms на номери «Інтертелеком» 0,02 грн

Тарифікація проводиться в гривнях з урахуванням ПДВ.

Тарифікація сесій Інтернет відбувається з точністю до 1 КБ з округленням до цілої копійки. Сесії до 512 байт не тарифікуються.

Абонентам, які активували даний тарифний план надається можливість скористатися послугою передачі даних на базі технології EV-DO Rev.А зі швидкістю до 3.1 Мбіт/с.

Послуга «Турбо швидкість»

При активації послуги «Турбо швидкість» послуга передачі даних надається за технологією EV-DO Rev.B зі швидкістю до 14.7 Мбіт/с.

Послугу «Турбо швидкість» можна активувати будь-яким із способів: Особистому кабінеті, у Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.

Послуга активується одноразово протягом календарного місяця.

Вартість активації послуги - 0 грн.


Додаткові можливості для тарифного плану

  • 3G інтернет в нічний час доби: інтернет доступ за найвигіднішими тарифами - послуга «3G Нічний безліміт».
  • Щомісячні бонуси на рахунок на послуги зв'язку та активації додаткових послуг за програмі лояльності « Найкраще спілкування».

Додаткова інформація

В даному тарифному плані для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність».

«Абонентська активність» - сплата абонентської плати (плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента; платний вхідний/вихідний трафік; платні вхідні/вихідні дзвінки, або платні sms повідомлення.

При відсутності «Абонентської активності» протягом 6 календарних місяців підряд надання послуг припиняється, при цьому всі нараховані бонуси анулюються. Відновити послуги можливе протягом 24 місяців. Відновити користування послугами можна будь-яким із способів: телефону *750, 0945050750 в системі IVR або за допомогою оператора служби підтримки, через web - сторінку відновлення при підключенні до мережі Інтернет через обладнання з цифровим ідентифікатором, який відновлюється; в ЦОА або дилерів «Інтертелеком».

При відновленні послуг з режиму очікування особовий рахунок, абонентський номер, цифровий ідентифікатор, баланс на основному рахунку, історія особистого кабінету зберігаються.

Відновлення обслуговування відбувається на той тарифний план з набором додаткових послуг, який був підключений у абонента до моменту активації послуги «Режим очікування». Для відновлення послуг на особовому рахунку абоненту необхідно наявність суми коштів, достатньої для оплати абонентської плати.

Для абонентів, які підключилися на акційних умовах з підписанням ДУ, при відсутності абонентської активності номер деактивується в кінці третього місяця з дати останньої абонентської активності.


Перехід з тарифного плану «Вільний день» можливий на будь-який з інтернет-тарифних планів, доступних для підключення на загальних умовах.

Зміна тарифних планів можлива в Особистому кабінеті, Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.

Мінімальний термін дії тарифного плану «Вільний день» становить 3 календарних місяці c дати запуску тарифного плану (з 01.06.14).