Оператор «Інтертелеком» цінує своїх постійних абонентів, тому докладає максимум зусиль для того, щоб зробити спілкування більш комфортним і вигідним.

З 01 квітня 2012 року для абонентів комерційних тарифних планів, підключених на пряму обласну, районну, мобільну і віртуальну нумерацію оператор «Інтертелеком» надає нову програму лояльності «Найкраще спілкування».

Скориставшись пропозицією програми лояльності абоненти можуть отримувати не лише задоволення від спілкування, а й винагороду.

Умови програми лояльності

Кожен абонент оператора «Інтертелеком», який користується послугами голосового зв'язку та інтернет доступу і є учасником програми лояльності, починаючи з 3 місяця обслуговування в мережі отримує винагороду - щомісячний бонус на рахунок. Розмір бонусу залежить від терміну використання послуг оператора.

Накопичення бонусів

Бонуси за програмою лояльності нараховуються в залежності від витрат на послуги зв'язку попереднього місяця, а також Лояльного стажу.

У витрати на послуги зв'язку входять - вартість підключення, абонентська плата за тарифний план, організація і абонентська плата додаткових послуг без автоподовження, всі вихідні і вхідні дзвінки, передача факсу, відправлення SMS по всіх напрямах, трафік інтернет/передача даних. Не враховується оплата адміністративних послуг і сума витрат на послуги зв'язку, що оплачена з бонусів.

Лояльний стаж*

Кількість бонуса в % від витрат

на послуги зв'язку в попередньому місяці

Від 3 до 6 місяців 2%
Від 6 місяців до 2 років
5%
Від 2 до 3-х років
7%
Від 3-х до 5 років 10%
Від 5 до 10 років 15%
Більше 10 років 20%

* Лояльний стаж для абонентів обласної та районної нумерації - це період користування абонентом послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни тарифного плану виключно на тарифний план з меншою сумою абонентської плати (включаючи додаткові пакетні умови) або зміни власника. Якщо зміни тарифного плану або власника не відбувалося - то з моменту підключення номера. При зміні тарифного плану на тарифний план з більшою або рівною сумою абонентської плати (включаючи додаткові пакетні умови) Лояльний стаж не переривається.

Лояльний стаж для абонентів цифрового ідентифікатора та мобільної нумерації - це період користування абонентом послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни власника (якщо не відбувалася зміна власника, то з моменту підключення номера).

Бонуси нараховуються кожне 1 число місяця при переході абонента в новий місяць. У випадку, якщо абонент не перейшов у новий місяць, бонуси не нараховуються.

Термін дії бонусів - 1 календарний місяць.

Використання бонусів

Беручи участь у програмі лояльності та отримуючи бонуси, абоненти можуть користуватися послугами зв'язку від оператора «Інтертелеком», не витрачаючи на це додаткових коштів.

Нараховані бонуси за програмою лояльності можна використовувати на наступні послуги зв'язку:

  • вихідні дзвінки понад пакет на мобільні мережі операторів України, міжнародний зв'язок, дзвінки на 0800, 0900 та супутникові системи зв'язку, міжміський зв'язок, дзвінки по області, дзвінки на місцеві міські номери, дзвінки в мережі «Інтертелеком» і на мобільні номери з кодом 094;
  • відправка SMS на всі напрямки;
  • плата за трафік Інтернет/ПД, фото на e-mail, сеанс прийому/передачі даних;
  • передача факсу, прийом факсу;
  • активація (замовлення) додаткових послуг: «Мобільний хіт», «SIP-номер», «Роумінг», «Знову на зв'язку», «Інтернет доступ», «Пакетна передача даних», «Комутована передача даних», «Звіт по дзвінках в ел. вигляді», «Звіт по трафіку в ел. вигляді», «Факс», «SMS», «Голосова пошта».

Алгоритм витрачання бонусів для абонентів голосових послуг (областна та районна нумерація): в разі наявності голосових або грошових бонусів на особовому рахунку абонента, тарифікація вихідних дзвінків проводиться в такому порядку - першими використовуються передплачені пакетні хвилини з телефонного номера, далі голосові бонуси з телефонного номера, далі бонуси у грошовому вираженні з телефонного номера і потім бонуси у грошовому вираженні з особового рахунку.

Алгоритм витрачання бонусів для абонентів інтернет-послуг (цифровий ідентифікатор та мобільна нумерація): в разі наявності бонусних МБ або грошових бонусів на особовому рахунку абонента, тарифікація МБ проводиться в такому порядку - першим використовується передплачений пакетний трафік, далі бонусні МБ, далі бонуси у грошовому вираженні з номера і потім бонуси у грошовому вираженні з особового рахунку.

Нараховані бонуси не підлягають зняттю з особового рахунку абонента в грошовому вираженні.

Як стати учасником програми лояльності

Взяти участь чи відмовитися від програми лояльності «Найкраще спілкування» можна будь-яким з наданих способів:

  • активувати в особистому кабінеті
  • відправити SMS на номер 094-111-3232 з текстом "YES" (прийняти участь) або "NO" (відмовитися)
  • подзвонити до Центру інформаційної підтримки і замовити програму
  • замовити в Центрі обслуговування абонентів або дилерських точках продажу

Програма лояльності «Найкраще спілкування» доступна для активації фізичним та юридичним особам, які обслуговуються на комерційних тарифних планах обласної, районної, мобільної та віртуальної нумерацій.

Програма лояльності не надається абонентам корпоративних тарифних планів.

Програма «Бонусні хвилини»

в рамках програми лояльності «Світ Інтертелеком» продовжує діяти для абонентів, які брали участь в ній до 01.04.2012.

Детальніше про програму «Бонусні хвилини»

За кожний повний рік перебування в статусі абонента оператора «Інтертелеком», такому абоненту щомісячно нараховуються безкоштовні хвилини для вихідних дзвінків на місцеву мережу та мережу «094»:

Абонентський стаж*

Кількість бонусних хвилин**

від 1 року до 2-х років

20

від 2-х років до 3-х років

40

від 3-х років до 4-х років

60

від 4-х років до 5 років

80

від 5 років до 6 років

100

від 6 років до 7 років

120

від 7 років та більше

140


*Абонентський стаж – період користування абонентом телекомунікаційними послугами ТОВ «Інтертелеком». Виняток становлять: абоненти, з якими були розірвані договори в результаті неоплати абонентської плати протягом двох місяців, а потім повторно підключені. В цьому випадку абонентський стаж вступає в силу (відлічується) з моменту дати повторного включення.

**За кожен рік обслуговування в мережі «Інтертелеком» Абоненту додається додатково 20 безкоштовних хвилин для вихідних дзвінків на місцеву мережу та мережу «094». Максимальна кількість бонусних хвилин становить 140 хвилин. В програмі беруть участь абоненти прямої обласної та районної нумерації оператора «Інтертелеком», які обслуговуються на комерційних голосових тарифних планах.

У програмі не можуть приймати участі Абоненти тарифних планів: 3G Юзер 20-50, 3G Адреналін, Вільний доступ, "Бізнес на зв'язку 25, 30, 50, 99, 250", 3G Юзер, Супер Безліміт, Нова Свобода, Мобільний офіс+, Мегаполіс+, Оптимальний, Свобода слова+, "Все разом 30, 50, 60, 75", 3G Турбо, "3G Турбо Вільний доступ", Супер Безліміт+, Все включено, Зручний міський, Вільні розмови, Оптимальний+.

Інформування Абонентів про кількість нарахованих бонусних хвилин

Інформацію про кількість нарахованих бонусних хвилин абонент може дізнатися:
- зателефонувавши на короткий номер *750;
- відправивши SMS на номер 0941113232, після чого йому буде відправлено повідомлення із зазначенням кількості бонусних хвилин;
- в особистому кабінеті на сайті оператора.

Ми дякуємо кожного абонента за довіру і вибір оператора «Інтертелеком» для спілкування з друзями і близькими.

Залишайтеся на зв'язку з «Інтертелеком» і отримуйте максимум від спілкування!