Підключення до тарифного плану здійснюється на контрактній основі.
Тарифний план |
3G Бізнес Стандарт день |
Підключення | 25 грн |
Абонентська плата |
6 грн/день |
Обсяг МБ трафіку в пакеті, до 3,1 Мбіт/с |
3000 МБ/день |
Після вичерпання пакетних МБ, на швидкості до 128 Кбіт/с | необмежено |
Послуга «Турбо швидкість» для підвищення швидкості до 14,7 Мбіт/с | 0 |
Надання постійної IP адреси |
75 грн/міс |
Тарифний план | 3G Бизнес Стандарт день |
Щомісячна абонентська плата |
6 грн/міс |
Абонентська плата |
6 грн/день |
Обсяг МБ трафіку в пакеті, до 3,1 МБ/с |
3 000/день |
Після вичерпання пакетних МБ, на швидкості до 128 Кбіт/с | Необмежено |
Послуга «Турбо швидкість» для підвищення швидкості до 14,7 Мбіт/с | 0 грн |
Надання постійної IP адреси 75 грн/міс |
75 грн |
Тарифи вказані в грн. з урахуванням ПДВ. Тарифікація сесій Інтернет відбувається з точністю до 1 КБ з округленням до цілої копійки. Сесії до 512 байт не тарифікуються.
Абонентам, які активували тарифний план надається можливість скористатися послугою передачі даних на базі технології EV-DO Rev.А зі швидкістю до 3.1 Мбіт/с.
При активації послуги «Турбо швидкість» послуга передачі даних в рамках пакетних МБ надається за технологією EV-DO Rev.B зі швидкістю до 14.7 Мбіт/с. Для використання інтернет-доступу в режимі Турбо необхідно придбати 3G модем або Wi-Fi роутер з підтримкою Rev.В.
Послугу «Турбо швидкість» можна активувати будь-яким із способів: в особистому кабінеті, у корпоративному відділі.
Тарифний план доступний для підключення у корпоративному відділі оператора «Інтертелеком»
Перехід на тарифний план «Бізнес 3G Мега день» можливий з корпоративних інтернет-тарифних планів. Перехід з тарифного плану «Бізнес 3G Мега день» можливий на будь-який з комерційних інтернет-тарифних планів на загальних умовах. Вартість переходу - 25 грн з ПДВ при переході з тарифного плану з більшою абонплатою на меншу і 0 грн при переході з тарифного плану з меншою абонплатою на більшу.
Зміна тарифного плану доступна в корпоративному відділі.
В даному тарифному плані для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність».
«Абонентська активність» - це сплата абонентської плати (або плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента або платний вхідний /вихідний трафік. При відсутності «Абонентської активності» послуги призупиняються. Детальні умови