Зміна власника номера

Передача номера від одного власника іншому.

    
Підключити


Зміна власника - абонент ТОВ «Інтертелеком» (фізична або юридична

особа) може передати номер(и) телефону(ів), що йому належить(ать),

іншому абоненту мережі «Інтертелеком», або особі, що не є абонентом

мережі «Інтертелеком».

Здійснити зміну власника можливо як для нових абонентів, так і для існуючих, за умови, що номер, який передають, є активним (не заблокований).
У випадку передачі номера(ів) особі, що не є абонентом «Інтертелеком», в першу чергу здійснюється оформлення нового підключення.
Для передачі номера іншому власнику, абонент повинен оформити заявку. Передача номера новому власнику передбачає укладання договору на надання послуг зв’язку.

Можливі наступні варіанти надання послуги «Зміна власника»:

  • з фізичної особи на фізичну особу;
  • з фізичної особи на юридичну особу;
  • з юридичної особи на фізичну особу;
  • з юридичної особи на юридичну особу.

За наявності на номері, який передається, додаткової угоди (ДУ), у випадку, якщо ДУ дозволяє змiнити власника, умови ДУ автоматично переносяться зі старого власника на нового.

Дата підписання/закінчення ДУ залишається незмінною.

Вартість послуги

Вартість послуги - 22 грн

На момент надання послуги на рахунку нового абонента повинна бути сума, достатня для сплати цієї послуги та авансу (якщо необхідно). На рахунку старого абонента не повинно бути заборгованості. Невикористаний залишок грошових коштів на особовому рахунку старого власника може бути переведений новому власникові, якщо обидві особи не є платниками ПДВ.

В іншому випадку, залишок грошових коштів повертається старому власникові:

  • фізичній особі - через касу, на підставі касового ордеру;
  • юридичній особі – на розрахунковий рахунок підприємства, який вказаний у заявці.

Послуга «Зміна власника» також оплачується при переоформленні номера за заповітом (наявність свідоцтва про смерть).

Послуга «Зміна власника» не тарифікується:

  • при об'єднанні/роз'єднанні особових рахунків (жоден з реквізитів власника не змінюється);
  • у разі зміни прізвища (наявність свідоцтва про шлюб чи іншого документа);
  • при міграції абонента з безконтрактної форми обслуговування на контрактну.

Як активувати

Замовити дану послугу можна

  • в Центрах обслуговування абонентів;

Для надання цієї послуги необхідна присутність власника даного номеру (фізична особа-власник з паспортом, юридична особа – лист-заявка на фірмовому бланку з «мокрою» печаткою та номером вихідного листа) та нового власника (з тими ж документами, які необхідні для початкового підключення: фізична особа – паспорт, юридична особа – пакет документів та лист-заявка з проханням переоформлення на них номера/номерів).

За умови присутності представників двох сторін та усіх необхідних документів укладається трьохстороннє доповнення до договору (у двох примірниках), яке підписують оператор, старий власник, новий власник.

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

Коли надається послуга «Зміна власника», телефон відключається до кінця поточного дня та включається у 00.00 наступного дня вже для нового власника.