Переказ грошей

Абоненти оператора «Інтертелеком» мають можливить поповнювати рахунки мобільних телефонів своїх близьких або друзів, якщо вони також є абонентами «Інтертелеком».

    


Абоненти оператора «Інтертелеком» мають можливить поповнювати рахунки мобільних телефонів своїх близьких або друзів, якщо вони також є абонентами «Інтертелеком».

Послуга «Переказ грошей» надається фізичним і юридичним особам (за винятком юридичних осіб - платників ПДВ).

Послуга «Переказ грошей» тимчасово недоступна при поповненні рахунку скретч-карткою.

Умови користування послугою

  1. Отримані кошти одним Абонентом від іншого Абонента в рамках використання послуги «Переказ грошей» не можуть розглядатися в якості грошових коштів Абонентом, на користь якого здійснений переказ коштів, а є для одержуючого Абонента придбаною для нього передаючим Абонентом можливістю спожити послуги зв'язку вартістю, яка дорівнює номіналу здійсненого переказу.
  2. Одержуючий Абонент не може здійснити зняття переказу з особового рахунку в готівковій або безготівковій формі. Для Абонента, який переказує кошти можливість придбання для одержуючого Абонента права на споживання послуг зв'язку на суму, рівну номіналу перекладу, є послугою, вартість якої дорівнює номіналу переказу.
  3. Одержані кошти зараховуються на особовий рахунок Абонента у вигляді бонусних коштів і можуть бути використані на оплату будь-яких надаваних послуг зв'язку, включаючи абонентську плату, (крім послуги "Переказ грошей") в розмірі, рівному номіналом переказу.
  4. Оператор в рамках послуги «Переказ грошей» не здійснює грошові перекази, а лише створює безкоштовно Абонентам технічну можливість переказу коштів від одного Абонента другому Абоненту. Ініціатором запуску конкретної разової послуги «Переказ грошей» являється Абонент, який переводить кошти.

Обмеження по переказу коштів

  • сума переказу коштів повинна бути кратна 1 грн
  • мінімальна сума переказу - 10 грн
  • сума переказу коштів за добу не більше 100 грн
  • сума переказу коштів за календарний місяць не більше 1000 грн
  • у абонента, ініціатора переказу коштів, повинна бути сплачена абонентська плата за поточний місяць
  • не надається можливість переказу грошей з тарифного плану «Єдина країна», «IT Phone Start»

Обмеження по отриманню коштів

  • сума одержання коштів за добу не більше 100 грн
  • сума одержання коштів за місяць не більше 1000 грн

Отримані кошти витрачаються на будь-які послуги зв'язку, у тому числі на погашення абонентської плати.

Вартість послуги

Вартість послуги «Переказ грошей» для абонентів прямої обласної, районної, мобільної і віртуальної нумерацій - 0,00 грн із ПДВ за кожний переказ. Переказ коштів здійснюється тільки з основного рахунку абонента і за умови, що після переказу на рахунку абонента залишається не менш 5 грн.

Як активувати

  • в Особистому кабінеті;
  • набрати на терміналі *1113*[Абонентський номер]*[сума] і натиснути виклик;
  • відправити SMS на номер 0941111113 з текстом [Абонентський номер]*[сума];

де,

[Абонентський номер] - номер абонента з кодом міста або мобільним кодом 94 без лідируючого "0" :

  • yyххххххх для прямої нумерації (приклад: 481234567);
  • 94ххххххх для мобільної нумерації (приклад: 941234567);


Після обробки замовлення абонент одержить SMS із вказівкою: суми, номера одержувача і коду підтвердження платежу або з відповіддю про неможливість надання послуги:
Perekaz S hrn na nomer N. Kod pіdtverdzhennіa: XXXX

  • Pomylka: nevіrnyі nomer telefonu
  • Pomylka: vіdpravnyk - platnyk PDV
  • Pomylka: oderzhuvach - platnyk PDV
  • Pomylka: nevіrnyі format sms
  • Pomylka: nedostatno koshtіv
  • Pomylka: suma perekazu menshe 10 hrn
  • Pomylka: perevyshcheno lіmіt vіdpravnyka za mіsіats (S+Z)
  • Pomylka: perevyshcheno lіmіt vіdpravnyka za dobu (S+Z)
  • Pomylka: perevyshcheno lіmіt oderzhuvacha za mіsіats (S+Z)
  • Pomylka: perevyshcheno lіmіt oderzhuvacha za dobu (S+Z)

де S - сума переказів за зазначений період, Z - сума переказу.

У випадку вдалої обробки замовлення абонентові необхідно підтвердити переказ коштів :

Набрати на терміналі *1113*[Код підтвердження] і нажати виклик.
Або:
Відправити SMS на номер 0941111113 з текстом [Код підтвердження]


Підтвердження переказу коштів абонентом повинне бути здійснене протягом 10 хвилин. Якщо протягом 10 хвилин не буде підтвердження платежу, замовлення переказу буде анульовано і при спробі використання буде відправлене SMS:
Pomylka: kod pіdtverdzhennіa anulovan
У випадку вдалого переказу буде відправлена SMS відправнику і одержувачу:
Chek #N. Perekaz S hrn z nomera X na nomer Y.

Для одержання інформації про ліміти переказу, абонентові необхідно відправити SMS на номер 0941111113 з текстом (?) або порожнє повідомлення. Відповідне повідомлення:
Potochnі lіmіty perekazіv: Х (doba), Y (mіsіats), Z (saldo)
де X - залишок можливого переказу на добу
Y - залишок можливого переказу на місяць
Z - сума на основному рахунку, припустима до переказу