Переадресація виклику

Послуга "Переадресація" дозволить Вам не пропустити важливий дзвінок, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття оператора “Інтертелеком”, коли Ви не можете відповісти на дзвінок або Ваш термінал відключений.

    
Підключити


Ця послуга дозволить Вам не пропустити

важливий дзвінок, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття оператора

“Інтертелеком”, коли Ви не можете відповісти на дзвінок або Ваш термінал

відключений.

Виклик, який надходить на Ваш термінал, може бути переадресований на апарат будь-якої телефонної мережі, у тому числі на міжнародний номер. Встановлена переадресація не перешкодить здійснювати з Вашого апарату вихідні дзвінки.

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та оплати.

Існують наступні види переадресації:

  • безумовна (для усіх вхідних викликів);
  • за невідповіді абонента;
  • за зайнятості номеру;
  • за невідповіді та зайнятості номеру одночасно.

Як управляти послугою «Переадресація виклику»

Увімкнення переадресації на терміналі можливо наступним чином:

ТИП ПЕРЕАДРЕСАЦІЇ АКТИВАЦіЯ ДЕАКТИВАЦіЯ
БЕЗУМОВНА наберіть *21 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #21 та натисніть ВИКЛИК
ЗА НЕВІДПОВІДІ АБОНЕНТА наберіть *61 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #61 та натисніть ВИКЛИК
ЗА ЗАЙНЯТОСТІ НОМЕРУ наберіть *67 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #67 та натисніть ВИКЛИК
ЗА НЕВІДПОВІДІ АБОНЕНТА + ЗА ЗАЙНЯТОСТІ НОМЕРУ наберіть *034 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #034 та натисніть ВИКЛИК

Де номер телефону це:

  • прямий номер телефону (не для абонентів мобільної нумерації 094);
  • повний міжміський номер 050 1234567 або 048 123 4567;
  • міжнародний номер.

Вартість послуги

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги сплачується (на даний момент це складає 5.40 грн.).

Разова плата за хвилину переадресованого дзвінка становить 0 грн

Як активувати

Підключити послугу "Переадресація" можна будь-яким із способів:

  • зателефонувавши на гарячу лінію *750 або 0945050750;
  • в Особистому кабінеті;
  • в Центрах обслуговування абонентів;
  • в дилерських точках продажу.