Повторне включення

Послуга повторного включення номеру до або після деактивації.

    


У разі несплати абонентської плати довше одного місяця для включення номеру необхідною умовою є сплата послуги «Повторне включення». Вартість послуги різна, залежно від наявності чи відсутності на номері додаткової угоди (ДУ). Розраховується вартість послуги «Повторне включення», виходячи тільки із абонентської плати без урахування вартості додаткових послуг, замовлених на даному номері.

Дана послуга можлива у двох випадках:

  • до деактивації (відключення) номеру;
  • після деактивації (відключення) номеру.

Вартість послуги

Вартість послуги ДО деактивації номеру:

На номері відсутня або закінчилась дія ДУ На номері присутня діюча ДУ

«Повторне включення» сплачується 0% від абонплати, не залежно від кількості несплачених місяців.

«Повторне включення» сплачується 100% абонплати за кожен неоплачений місяць.

*У разі оплати послуги «Повторне включення» без внесення абонентської плати за поточний період, умови дострокового розірвання договору залишаються незмінними.

Вартість послуги ПІСЛЯ деактивації номеру

Відновлення номерів після деактивації здійснюється:

  • на тарифний план, який використовувався раніше
  • на новий комерційний тарифний план (зі сплатою послуги "Зміна тарифного плану").

Повернення номера до роботи (відновлення) можливо протягом трьох місяців після деактивації.

На номері відсутня або закінчилась дія ДУ На номері відсутня або закінчилася дія ДС
  • відновлення номеру - 0 гривень
  • послуга «Повторне включення» -
  • не сплачується
  • абонентська плата за поточний місяць – сплачується повна вартість
  • абонент звернувся 25 числа місяця та пізніше – вноситься повна абонплата за наступний місяць
  • відновлення номеру - 0 гривень
  • послуга «Повторне включення» - сплачується в розмірі 100 % абонплати за кожен місяць, протягом якого номер не працював, а також повної абонплати за поточний місяць
  • абонент звернувся 25 числа місяця та пізніше – вноситься повна абонплата за наступний місяць

Як активувати

  • в Центрах обслуговування абонентів;