Існують два варіанти надання цієї послуги:
- за бажанням Абонента, якщо немає ДУ (або строк її дії закінчений) та немає боргів;
- за ініціативою оператора, якщо абонент порушує умови договору
(несвоєчасна сплата абонентської плати, використання номеру у
комерційних цілях і т.д.)
Як замовити послугу «Відключення номеру».
Замовити дану послугу можна у найближчому Центрі обслуговування
абонентів, надавши документ, що підтверджує особу власника номера і
заповнивши
бланк заяви. Юридичним особам послуга надається на підставі листа-заявки
на фірмовому бланку з «мокрою» печаткою та з номером вихідного листа.
Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.
Як тарифікується послуга «Відключення номеру».
На момент відключення номеру на рахунку абонента не повинно бути заборгованості.
У разі, якщо на рахунку, на якому вже немає номеру, залишаються грошові кошти, залишок грошей повертається абоненту:
- фізичній особі – через касу, на підставі касового ордеру;
- юридичній особі – на розрахунковий рахунок підприємства, який вказаний у заявці.