Помилковий платіж

Ви отримуєте повідомлення або дзвінок від абонента, який помилково поповнив рахунок вашого номера і просить повернути гроші на його рахунок. Але після переказу виявляється, що платежі на ваш рахунок не надходили.

Рекомендуємо в такій ситуації не переводити грошову суму, перевірте, чи дійсно на рахунок були зарахування. Також ви можете повідомити абоненту, що у нього є можливість повернути помилковий платіж на свій рахунок самостійно, зв'язавшись з оператором, в особистому кабінеті або набравши на телефоні комбінацію *7501.

Платіжна картка

Вас інформують про те, що ваша банківська карта заблокована. Шахрай, який представляється працівником банку, готовий допомогти з розблокуванням, але після того, як ви надасте дані по карті. У стані стресу ви імпульсивно телефонуйте за номером, вказаним у повідомленні. А на тому кінці вас уже чекають зловмисники, щоб у лічені години зняти гроші з вашої картки.

Рекомендуємо не повідомляти ваші особисті дані та інформацію про карту стороннім особам. Зв'яжіться зі службою інформаційної підтримки свого банку для перевірки достовірності інформації. Не піддавайтеся на виверти шахраїв!

Поштовий спам

Зазвичай шахраї розсилають на пошту підроблені повідомлення від провайдерів, банків, платіжних систем (з зображенням логотипів компаній), в яких під різними розсудливими приводами просять перейти за посиланням і ввести свої особисті дані. Або ж можуть запропонувати відмовитися від інформаційної розсилки перейшовши за посиланням.

Рекомендуємо не відкривати вкладення в електронних листах

і повідомленнях із незнайомих адрес (вірус або троян цілком можливо

«замаскувати» під невинний на перший погляд документ) і не переходити

за гіперпосиланнями, що закликають подивитися відеоролик або помилуватися

фото. Будьте уважні!