Рекламний номер

Послуга «Рекламний номер» дозволить абонентам просто і зручно створити власну інтерактивну систему обробки вхідних дзвінків за допомогою простого web-управління.

    
Підключити


Послуга «Рекламний номер» дозволить абонентам просто і зручно створити власну інтерактивну систему обробки вхідних дзвінків за допомогою простого web-управління.

На одному номері може бути налаштована робота автоматичного секретаря, голосове меню, реакція на дії абонентів і переведення дзвінків на групи номерів за допомогою різноманітних видів переадресацій. Рішення забезпечить навіть невеликим компаніям і підприємцям повний перелік бізнес функцій телефонного зв'язку, який досі був доступний лише у великих офісах.


Послуга «Рекламний номер» дозволяє:


Всі дзвінки приймати на 1 номер. В результаті: у вашу компанію завжди додзвоняться. Також можна налаштувати хто з працівників буде першим приймати дзвінок і хто відповідає на дзвінки в свята.

Записувати розмови співробітників з клієнтами для підвищення ефективності їх роботи.

Вітати клієнта приємним зверненням, наприклад "Доброго дня, ви зателефонували в компанію ...", створивши таким чином позитивне перше враження про компанію.

Отримувати статистику пропущених дзвінків безпосередньо на свій еmail. Це допоможе вам швидко дізнатися, хто з співробітників не обробляє дзвінки і втрачає замовлення компанії. Також, ви вчасно помітите зростання дзвінків в сезон і зможете легко додати ще одну лінію, не втративши жодного замовлення.

Переадресовувати вхідні дзвінки на будь-які номери - міський, мобільний, автовідповідач, факс, інтерактивне меню. Фільтрувати дзвінки в залежності від часу доби.


Як налаштувати послугу «Рекламний номер»


Вартість послуги

НАБІР МОЖЛИВОСТЕЙ «БАЗОВИЙ» «СТАНДАРТ» «ПРЕМІУМ»

WEB-управління послугою

(управління функціями послуги та налаштування параметрів проводиться в системі самообслуговування абонентів)

Багатоканальні групові переадресації

(групові переадресації по послідовному, випадковому або паралельному алгоритмам)

Виписка вхідних дзвінків

(виписка дзвінків з можливістю отримання щоденних, щотижневих звітів на email)

Графічна статистика дзвінків

(Агрегована статистика пропущених і прийнятих дзвінків з можливістю перегляду за будь-який проміжок часу)

Прийом голосових повідомлень на E-mail

(Голосові повідомлення, залишені на автовідповідач, відправляються на email у форматі mp3)

Прийом факсів на E-mail

(Документи, отримані на віртуальний факс, відправляються на email у форматі TIFF або PDF)

Голосове привітання (Автосекретар)

(Автоматичне привітання, яке чує абонент, при дзвінку на номер до переадресації дзвінка на телефон або групу телефонів)

Програмування розкладів

(Встановлення робочого і неробочого часу, встановлення фільтрів дзвінків по часу доби, дня тижня, місяця року)

Кількість завантажуваних звукових файлів 4 45

Музика при очікуванні

(Установка завантаженого звукового файлу для відтворення під час переадресацій, коли абонент очікує з'єднання)

Інтерактивне меню (IVR)

(Можливість організації багаторівневих інтерактивних голосових меню)

Запис вхідних дзвінків у форматі mp3

(Після закінчення дзвінка запис розмови відправляється на email у форматі mp3)

Кількість груп 1 5
5
Кількість номерів в одній групі 5 5
10
Вартість підключення послуги

10 грн

10 грн

10 грн

Вартість використання в місяць

18 грн

54 грн

150 грн

Вартість переадресації виклику (за 1 хвилину без вартості дзвінка по напрямку)

0 грн

0 грн

0 грн

Надається можливість перемикання між послугами за 0 грн з ПДВ.

Як активувати

Послугу «Рекламний номер» не можливо активувати для лінійки тарифних планів з періодом обслуговування 30 днів.

Послуга «Рекламний номер» доступна для підключення на всіх комерційних тарифних планах обласної та районної нумерації.

Підключити послугу «Рекламний номер» можна одним з наступних способів:

  • в Особистому кабінеті;
  • в Центрах обслуговування абонентів;
  • в дилерських точках продажу.
  • відправивши SMS на номер 0941117999 з текстом:

1 - для підключення послуги «Рекламний номер. Базовий»

2 - для підключення послуги «Рекламний номер. Стандарт»

3 - для підключення послуги «Рекламний номер. Преміум»

NO - для відключення послуги

Всі налаштування послуги проводяться в особистому кабінеті