Існує два варіанти надання цієї послуги:

1) за бажанням абонента – незалежно від того, закінчився термін дії послуги «Тимчасове припинення договору» чи ні. 
2) за ініціативою оператора – якщо на момент закінчення дії послуги «Тимчасове припинення договору» не надійшло заяви від абонента щодо відновлення або подовження тимчасового припинення договору, оператор відновлює обслуговування номеру. При цьому, якщо на момент відновлення на рахунку абонента кількість грошових коштів недостатня для сплати абонплати за поточний місяць, абонентська плата нараховується у повному обсязі та номер вважається таким, що не перейшов до поточного місяця. 

Як замовити послугу «Відновлення договору».
Замовити дану послугу можна у найближчому Центрі обслуговування абонентів, надавши документ, що підтверджує особу власника номеру та заповнивши бланк заяви. Юридичним особам послуга надається на підставі листа-заявки на фірмовому бланку з «мокрою» печаткою та номером вихідного листа.

Як активувати послугу «Відновлення договору».
Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

Як тарифікується послуга «Відновлення договору».
На момент відновлення обслуговування номеру на рахунку повинна бути сума, що є достатньою для сплати повної абонплати за поточний місяць. Однак, оплата за поточний місяць обслуговування виконується таким же чином, як і при першому підключенні, тобто у залежності від договору:
• старий договір (укладений до 08.2007) - абонентська плата за поточний місяць стягуватиметься у відповідності з періодами місяця:
  - з 1 по 15 число - 100%;
- з 16 по 25 число - 50%;
- з 26 по кінець місяця – 0%.
• новий договір - абонентська плата за поточний місяць (перший місяць обслуговування)  стягується пропорційно кількості повних та неповних днів, що залишилися до кінця місяця.