З Інтертелекомом ви можете забути про шуми, перешкоди, зникнення слів і цілих фраз під час вашої розмови по телефону. Ваш голос буде звучати однаково чисто - де б ви не перебували - у підвальному приміщенні, ліфті або за містом

Базові послуги

Додаткові послуги сплачуються кожен місяць разом з абонплатою.

 

 

Автоматичний визначник номеру (АВН)

Послуга дозволяє визначити номер абонента, який Вас викликає, та відобразити на дисплеї терміналу:

  • телефонний номер абонента, який Вам зателефонував;
  • ім’я того, хто зателефонував, з телефонної книги Вашого телефону (залежить від моделі терміналу).

Також є можливість переглядати на дисплеї апарату (у залежності від його моделі) ту чи іншу кількість телефонних номерів останніх вхідних або пропущених дзвінків.

 

Як замовити послугу «АВН».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як тарифікується послуга «АВН».

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги сплачується (на даний момент це складає 5.40 грн.).

Увага! Послуга працює тільки у випадку, якщо Ваш апарат підтримує функцію автоматичного визначення номеру.

 

 

Очікування дзвінка

Послуга очікування дзвінка дозволяє відповісти на вхідний виклик у той час, коли абонент вже розмовляє по телефону.

Під час розмови Ви почуєте короткий сигнал, який означає, що на Ваш номер надійшов ще один виклик. При цьому абонент, який набрав Ваш номер, почує звичайні довгі гудки з різким обривом тональності у кінці гудка. Завдяки цим гудкам можна визначити, що той, кому дзвонять – зайнятий на першій лінії.  

Ви можете відповісти на вхідний дзвінок, не перериваючи поточну розмову, натиснувши кнопку ВИКЛИК.

Для перемикання між розмовами натискайте ВИКЛИК.

Якщо Ви бажаєте проігнорувати вхідний дзвінок, не виконуйте ніяких дій.

 

Як замовити послугу «Очікування виклику».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як управляти послугою «Очікування виклику».

Управляти замовленою послугою «Очікування виклику» на терміналі можливо наступним чином:

активація – наберіть *43 та натисніть ВИКЛИК

деактивація – наберіть #43 та натисніть ВИКЛИК.

 

Як тарифікується послуга «Очікування виклику».

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги сплачується (на даний момент це складає 5.40 грн.).

 

 

Переадресація виклику

Ця послуга дозволить Вам не пропустити важливий дзвінок, коли Ви знаходитесь поза зоною покриття ТОВ “Інтертелеком”, коли Ви не можете відповісти на дзвінок або Ваш термінал відключений.    

Виклик, який надходить на Ваш термінал, може бути переадресований на апарат будь-якої телефонної мережі, у тому числі на міжнародний номер. Встановлена переадресація не перешкодить здійснювати з Вашого апарату вихідні дзвінки. 

Існують наступні види переадресації:

  • безумовна (для усіх вхідних викликів);
  • за невідповіді абонента;
  • за зайнятості номеру;
  • за невідповіді та зайнятості номеру одночасно.

 

Як замовити послугу «Переадресація виклику».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як управляти послугою «Переадресація виклику».

Увімкнення переадресації на терміналі можливо наступним чином:

 

Тип переадресації Дія Дія
  активувати деактивувати
БЕЗУМОВНА наберіть *21 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #21 та натисніть ВИКЛИК
ЗА НЕВІДПОВІДІ АБОНЕНТА наберіть *61 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #61 та натисніть ВИКЛИК
ЗА ЗАЙНЯТОСТІ НОМЕРУ наберіть *67 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #67 та натисніть ВИКЛИК
ЗА НЕВІДПОВІДІ АБОНЕНТА+ЗА ЗАЙНЯТОСТІ НОМЕРУ наберіть *034 номер телефону та натисніть ВИКЛИК наберіть #034 та натисніть ВИКЛИК

 

Як тарифікується послуга «Переадресація виклику».

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги сплачується (на даний момент це складає 5.40 грн.).

Разова плата за переадресований дзвінок залежить від тарифного плану.

 

 

Конференц-зв’язок

Послуга дозволяє організувати розмову з двома абонентами одночасно.

 

Як замовити послугу «Конференц-зв’язок».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як користуватися послугою «Конференц-зв’язок».

Для створення конференц-зв’язку на терміналі необхідно:

Встановити з’єднання (вхідне чи вихідне) з одним абонентом.

Набрати номер іншого абонента та натиснути кнопку ВИКЛИК.

Після встановлення з’єднання із другим абонентом повторно натиснути кнопку ВИКЛИК.

 

Як тарифікується послуга «Конференц-зв’язок».

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги сплачується (на даний момент це складає 5.40 грн.).

Разова плата за кожне використання послуги розраховується так, якщо б Ви здійснювали обидва дзвінка окремо – береться плата за кожен Ваш вихідний дзвінок у залежності від його тривалості та напрямку. 

 

 

Комплексний пакет додаткових послуг «КомплІТ»

До комплексного пакету входять:

АВН, Очікування виклику, Конференц- зв’язок, Переадресація.

 

Як замовити та активувати послугу «КомплІТ».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Кожна послуга, що входить до пакету, вмикається автоматично, після замовлення та сплати послуги КомплІТ.

 

Як користуватися та управляти послугою «КомплІТ».

Кожна послуга, що входить до пакету, активується та управляється в індивідуальному порядку, у залежності від того, якою з 4-х послуг Ви бажаєте скористатися. Принцип активації та роботи послуг з пакету зазначений вище.

 

Як тарифікується послуга «КомплІТ».

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги складає 12.00 грн.

 

Конфіденційний дзвінок

Послуга, яка дозволяє самостійно керувати режимом заборони відображення номеру на дисплеї телефону абонента, якого викликають.

 

Як замовити послугу «Конфіденційний дзвінок».

Дана послуга доступна усім абонентам оператора “Інтертелеком”, замовляти дану послугу у Центрі обслуговування абонентів немає необхідності.

 

Як користуватися послугою «Конфіденційний дзвінок».

Для використання послуги наберіть *31 номер абонента (кількість знаків не повинна перевищувати 15).

 

Як тарифікується послуга «Конфіденційний дзвінок».

Щомісячна абонентська плата в усіх тарифних планах відсутня.

Разова плата за кожне використання послуги складає 0.55 грн. за умови створення з’єднання (абонент, якого визивають, відповів або спрацював будь-який пристрій). У разі невідповіді на дзвінок плата за послугу не стягується (при цьому у абонента, якого викликали, залишився пропущений дзвінок з невизначеним номером).  

Увага! Номер Вашого телефону відображатиметься у деталізованому звіті про дзвінки абонента, якому Ви телефонували з використанням цієї послуги. 

Робота послуги не гарантується на дзвінки поза мережею ТОВ “Інтертелеком”.

 

 

Служба Коротких повідомлень (SMS)

Відправка SMS.

Абонент компанії «Інтертелеком» може відправляти SMS-повідомлення (за умови, що телефонний апарат підтримує дану функцію) як усередині мережі, так і за її межами, абонентам інших операторів.

Відправка SMS-повідомлень за межі мережі «Інтертелеком» здійснюється за участю сторонньої компанії «Центр Глобальних Повідомлень Україна» (ЦГПУ). Перелік операторів, доступних для SMS-обміну через ЦГПУ можна переглянути за посиланням  http://www.gmsu.ua/files/gms/UserFiles/File/GMSU-LIST.xls .

 

Як замовити послугу «Відправка SMS»

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви.

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як користуватися послугою «Відправка SMS».

Для відправки повідомлень всередині мережі номер одержувача повинен бути заданий у міжміському форматі як для прямої ємкості, так і для мобільної:

0+код міста + номер абонента (наприклад: 0481234567)

094+ номер абонента (наприклад: 0941234567)

 

Для відправки повідомлень поза межі мережі “Інтертелеком” через ЦГПУ номер одержувача повинен бути заданий у форматі (для національних операторів):

0+ код оператора (без першого нуля)+ номер абонента

Для відправки повідомлень поза межі мережі “Інтертелеком” через ЦГПУ номер одержувача повинен бути заданий у міжнародному форматі (для закордонних операторів):

00+ код країни+ код оператора+ номер абонента

 

Як тарифікується послуга «SMS».

Тарифікація різна, в залежності від тарифного плану, на якому обслуговується абонент.

Увага! У разі відправки SMS поза межі мережі “Інтертелеком” звіт про доставку повідомлення означає, що повідомлення успішно доставлене на сервер ЦГПУ, але не на термінал одержувача. Тарифікація відправки SMS здійснюється у випадку успішної доставки на сервер ЦГПУ.

 

Прийом SMS.

Абонент компанії «Інтертелеком» може отримувати SMS-повідомлення:

  • з сайту компанії «Інтертелеком»: http://www.intertelecom.ua;
  • з  терміналу мережі «Інтертелеком»;
  • з національних та закордонних операторів, підключених до ЦГПУ (тільки на мобільний номер, у разі відправки на прямий номер повідомлення не буде доставлене).

Як замовити послугу «Прийом SMS»

Послуга прийому SMS доступна усім абонентам ТОВ “Інтертелеком”, замовляти дану послугу у Центрі обслуговування немає необхідності.

 

Як тарифікується послуга «Прийом SMS».

Послуга прийому SMS безкоштовна для всіх тарифних планів.

 

Послуга «Хто телефонував»

Дозволяє отримувати  SMS-повідомлення, яке містить інформацію про пропущені дзвінки, коли:

  • термінал знаходився поза зоною покриття мережі;
  • термінал опинився поза зоною покриття після початку з’єднання (довгі гудки), але до відповіді приймаючою стороною;
  • термінал був вимкнений;
  • термінал був вимкнений після початку з’єднання (довгі гудки), але до відповіді приймаючою стороною;
  • всі вхідні лінії були зайняті;
  • дзвінок скинуто стороною, що телефонує до знаходження приймаючого терміналу (до появи першого гудка на приймаючому терміналі).

 

Непропущеними дзвінками вважаються (повідомлення доставлятися не буде):

  • прийняті дзвінки;
  • переадресовані дзвінки;
  • дзвінки, які потрапили на “Голосову почту”;
  • дзвінок скинутий приймаючою стороною;
  • дзвінок скинутий стороною, що здійснює виклик, після знаходження приймаючого терміналу (після появи першого гудка на приймаючому терміналі.

 

Послуга не надається:

  • у випадку відключення на номері оператором вхідного зв’язку.

 

Формат оповіщення:

  • Vam zvonili: [q] хххххххх чч:мм дд/мм (q – к-сть дзвінків з номера хххххххх, чч:мм – час останнього дзвінка, дд/мм – дата останнього дзвінка);
  • у випадку, коли номер особи, що телефонує, був невизначеним, замість номера телефону видаються символи <NA> (Not Available);
  • у випадку, коли абонент, що телефонує, скористався послугою Конфіденціальний дзвінок (АнтиАВН), замість номера телефону видаються символи  <PN> (Private Number);
  • інформація видається по 20 останніх пропущених дзвінках за останні 7 діб.

 

Управління послугою:

  • Для активації послуги "Хто телефонував" необхідно відправити SMS на номер 0941110946 з текстом YES
  • Для деактивації послуги необхідно відправити SMS на номер 0941110946 з текстом NO
  • активація/деактивація послугитаком можлива в АССА.

 

  

Голосова пошта

Послуга дозволяє тому, хто зателефонував, залишити Вам голосове повідомлення у поштовій скриньці у тому випадку, коли Ви по тій чи іншій причині не можете відповісти на дзвінок:

  • телефон відключений або не відповідає;
  • телефон знаходиться поза зоною дії мережі;
  • Ви не відповідаєте на другий вхідний дзвінок.

 

Увага! Якщо у Вас спрацьовує встановлена переадресація виклику, дзвінок на Голосову скриньку не спрямовується.

Як замовити послугу «Голосова пошта».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви.

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як управляти послугою «Голосова пошта».

Управляти Голосовою поштою на терміналі можливо наступним чином:

  • активувати: набрати *04 та натиснути ВИКЛИК;
  • деактивувати: набрати #04 та натиснути ВИКЛИК.

 

У разі замовленої послуги той, хто дзвонить, чує привітання (стандартний варіант: «Вітаю! Залиште, будь ласка, своє повідомлення після звукового сигналу», який можливо змінити) та звуковий сигнал, після якого може залишити голосове повідомлення.

 

Як користуватися послугою «Голосова пошта»

Щоб зайти до поштової скриньки та прослухати повідомлення, які були залишені, необхідно виконати наступні дії:

  • набрати *120 та натиснути ВИКЛИК;
  • ввести свій пароль (за умовчанням 1) та натиснути #.

 

Для управління Голосовою поштою використовуйте наступні клавіші телефону:

[1] – прослухати попереднє повідомлення;

[2] – прослухати поточне повідомлення;

[3] – прослухати наступне повідомлення;

[4] – прослухати всі повідомлення по черзі;

[5]параметри поточного повідомлення;

[6] – видалити поточне повідомлення;

[7]вибір групи «Нові повідомлення»;

[8]вибір групі «Збережені повідомлення»;

[9]видалити всі повідомлення;

[0]виклик довідки.

[#] + [0] – зміна пароля для читання повідомлень (набрати новий пароль та натиснути вказану комбінацію);

[#] + [1] – змінити привітання:

[0] – виклик довідки;

[1] – почати запис привітання;

            [] – закінчити запис привітання;

            [3] – прослухати привітання;

            [4] – змінити привітання;

            [5] – повернутися до головного меню без збереження змін;

            [*] – відновити параметри за умовчанням.

[#] + [2] – змінити схему оповіщення про надходження голосової пошти;

            [0] – відключити оповіщення;

            [1] – увімкнути оповіщення за допомогою індикатора терміналу;

            [3] – увімкнути оповіщення за допомогою SMS-повідомлення;

            [9] – вихід без зміни схеми оповіщення.

[#] + [4] – змінити відтворення часу та дати повідомлення (включити/відключити).

[#] + [5] – змінити відтворення номеру відправника повідомлення (включити/відключити).

[*] змінити рівень гучності відтворення.

 

Оповіщення про надходження «Голосової пошти».

Інформація про надходження голосової пошти абоненту може поступати наступним чином:

  • за допомогою SMS-повідомлень;
  • за допомогою індикатора на дисплеї терміналу (зазвичай це піктограма конверту).

 

Для отримання інформації про надходження голосової пошти, номер одержувача повідомлення повинен бути заданий абонентом у міжміському форматі без першого 0 -"код області+номер абонента" (наприклад, 482222222) або для номеру мобільної ємкості 094 - "94+номер абонента" (наприклад, 942222222). Після введення номеру введіть #. Якщо номер заданий у іншому форматі, оповіщення не доставляється, у тому числі повідомлення не доставляється на прямі номери обласної/районної нумерації, якщо вводиться «конвергентний» 094 номер.

 

Параметри послуги «Голосова пошта».

Кількість повідомлень, що зберігаються - 10

Строк збереження нових (які не були прослухані) повідомлень – 30 діб

Тривалість повідомлення – до 60 секунд

Тривалість привітання – до 20 секунд

 

Як тарифікується послуга «Голосова пошта».

Щомісячна абонентська плата:

  • у більшості тарифних планів надається безкоштовно;
  • існують тарифні плани, в яких вартість послуги складає 5.40 грн.

Увага! Після замовлення послуги рекомендується змінити пароль за замовчанням “1” на персональний (від 3 до 10 символів).

Для прискорення роботи «Голосової пошти» можна виконувати необхідні дії без повного прослуховування повідомлень інформатора.

 

 

Передача факсу

Послуга надає можливість підключити факсимільний апарат, який працює через аналогові мережі до Вашого бездротового телефону для прийому та передачі факсимільних повідомлень (за умови, що Ваш термінал обладнаний факс-платою, див. Специфікацію терміналу) або отримувати та відправляти факсимільні повідомлення з використанням стільникового телефону, підключеного до комп’ютера.

 

Як замовити послугу «Передача факсу».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як активувати послугу «Передача факсу».

Для активації даної послуги необхідно перевести Ваш термінал у режим роботи з факсом. Для цього необхідно виконати відповідні інструкції щодо настройки терміналу на прийом/передачу факсу, які викладені в інструкції з експлуатації Вашого терміналу.

 

Як користуватися послугою «Передача факсу».

Для використання аналогового факсу необхідне наступне обладнання:

1. Аналоговий факсимільний апарат.

2. Абонентський термінал стандарту CDMA з роз’ємом RJ11, який підтримує роботу аналогового факсу (тобто такий, що має спеціальне апаратне забезпечення). Деякі моделі апаратів потребують встановлення спеціальної факсимільної плати. 

3. Кабель RJ11 plug_plug для підключення факсимільного апарату до абонентського терміналу.

Для використання цифрового факсу необхідне наступне обладнання:

1. Персональний комп’ютер (зі спеціальним програмним забезпеченням для підтримки режиму «факс», наприклад, програма WinFax).

2. Абонентський термінал стандарту CDMA,  який підтримує режим комутованої  передачі даних.

3. Кабель для з’єднання абонентського терміналу з СОМ-портом (інтерфейс RS232) або портом USB(інтерфейс USB1/USB2) персонального комп’ютера. Для підключення телефону за допомогою USB кабелю обов’язкова наявність встановленого на персональному комп’ютері драйверу USB порту. 

 

Як тарифікується послуга «Передача факсу».

Тарифікація послуги залежить від тарифного плану, у якому обслуговується абонент.

 

 

Комутована передача даних

Доступ до Інтернету за допомогою стороннього провайдеру.

 

Як замовити послугу «Комутована передача даних».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та сплати.

 

Як активувати послугу «Комутована передача даних».

З’єднання типу РРР («точка- точка») між двома модемами (наприклад, один вбудований до телефону Абонента, інший на сервері сторонньой компанії). Швидкість обмежена 14,4 Кб/с.

Для активації даної послуги необхідно перевести Ваш термінал у режим комутованої передачі даних. Для цього необхідно виконати відповідні інструкції щодо настройки терміналу на комутовану передачу даних, які викладені в інструкції з експлуатації Вашого терміналу.

 

Як тарифікується послуга «Комутована передача даних».

Тарифікація послуги залежить від тарифного плану, у якому обслуговується абонент.

 

Інтернет-доступ, некомутований доступ до мережі Інтернет

Доступ до мережі Інтернет, який надається компанією «Інтертелеком», забезпечує високу швидкість прийому/передачі даних та можливість приймати/передавати дані з будь-яких точок, які знаходяться у межах зони радіопокриття компанії «Інтертелеком».

 

Як замовити послуги «Некомутований доступ до мережі Інтернет», «Інтернет-доступ».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дані послуги вмикаються автоматично, після їх замовлення та сплати.

 

Як активувати послуги «Інтернет-доступ», «Некомутований доступ до мережі Інтернет».

Достатньо підключити свій термінал до комп’ютера та в настройках з’єднання вказати номер дозвону  #777, а в полях Користувач та Пароль вказати «IT».

 

Як тарифікуються послуги «Інтернет-доступ», «Некомутований доступ до мережі Інтернет».

Тарифікація послуги залежить від тарифного плану, у якому обслуговується абонент.

Вартість сесії одного сеансу передачі даних округляють до однієї копійки. Ефірний час не тарифікується. 

 

Надання постійної IP-адреси

Що таке IP-адреса?

Будь-якому комп'ютеру, підключеному до мережі інтернет, обов'язково повинна бути присвоєна унікальна (в глобальному сенсі) цифрова комбінація, яка називається IP-адресою (скорочення від англ. Internet Protocol Address). Це дозволяє різним програмам, що функціонують в мережі, працювати один з одним, забезпечуючи єдиний інформаційний простір.


У чому відмінність між динамічною і постійною IP-адресою.

Принцип видачі динамічних IP-адрес такий, що, видана адреса буде закріплена за користувачем до тих пір, поки він знаходиться в он-лайн з'єднанні з сервером. Якщо користувач вийде з мережі Інтернет і ввійде знову, то його комп'ютеру буде присвоєно вже нову IP-адресу. Постійна ж IP не змінюється, її ще називають статичною.

Оскільки мережа Інтернет зростає дуже швидко, а простір адрес обмежений, IP-адреси використовуються дуже економно, і на даний час, як правило, для роботи користувачів використовується схема з тимчасовими динамічними (на сеанс) IP-адресами.

Для чого потрібна постійна IP-адреса.
Перш за все, для того, щоб до потрібного комп'ютера можна було отримати доступ з мережі Інтернет. Тобто, якщо будь-які з комп'ютерів містять ресурси, які повинні бути доступні з мережі (WWW-сервер, FTP-сервер, бази даних, тощо). Також, постійну IP-адресу можна використовувати для створення стабільного захищеного з'єднання для обміну інформацією в VPN, FIREWALL та ін.

 

Переваги використання постійної IP-адреси

• Забезпечується безпечний доступ до закритих ресурсів;
• Можливість організації WEB-серверів, поштових та інших серверів на домашньому або офісному комп'ютері;
• Можливість організації розподілених корпоративних мереж з віддаленим доступом до них через Інтернет;
• Можливість звертатися до інформаційних ресурсів з обмеженим доступом, де користувач ідентифікується за IP-адресою (корпоративні мережі та поштові сервери).

 

Як замовити послугу «Надання постійної IP-адреси».

Замовити дану послугу можна у найближчому Центрі обслуговування абонентів.


Як активувати послугу «Надання постійної IPадреси».

Дана послуга вмикається автоматично, після її замовлення та оплати.


Як тарифікується послуга «Надання постійної IP-адреси».

Оплата за дану послугу нараховується щомісячно.
Вартість послуги залежить від тарифного плану.

 

Деталізована роздруківка дзвінків.

Послуга призначена для Абонентів, які бажають отримати детальну інформацію щодо своїх здійснених та отриманих дзвінків.

За бажанням Абонента роздруковані дані можливо отримати за певний період, який вказує Абонент у письмовій заявці:

  • за всіма вихідними дзвінками;
  • за всіма вхідними дзвінками;
  • тільки платні дзвінки;
  • тільки міжміські/міжнародні дзвінки.

Телекомунікаційні послуги, які надаються безособово, розшифровці не підлягають.

Надається дана послуга тільки дійсному власникові номера на підставі власноруч оформленої та підписаної заяви, за умови обов’язкового пред’явлення посвідчення особи.

 

Як замовити послугу «Роздруківка дзвінків».

Замовити дану послугу можна у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. Фізичні особи можуть скористатися даною  послугою через Систему самообслуговування (АССА).

 

Як активувати послугу «Роздруківка дзвінків».

Дана послуга надається у Центрі обслуговування абонентів, після її замовлення та сплати.

 

Як тарифікується послуга «Роздруківка дзвінків».

Оплата за дану послугу нараховується щоразу.

Вартість послуги складає 2.4 грн. – 1 аркуш роздруківки. 

 

Фізичні особи можуть скористатися даною  послугою через Систему самообслуговування (АССА).

 

Роздруківка сесій Інтернет.

Послуга призначена для Абонентів, які бажають отримати детальну інформацію щодо спожитого вхідного та вихідного трафіку.

За бажанням Абонента роздруківку можна отримати за певний період, який вказує Абонент у письмовій заявці.

Телекомунікаційні послуги, які надаються безособово, розшифровці не підлягають.

 

Як замовити послугу «Роздруківка сесій Інтернет».

Замовити дану послугу можна в системі АССА або у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга надається у Центрі обслуговування абонентів, після її замовлення та сплати.

 

Як тарифікується послуга «Роздруківка сесій Інтернет».

Оплата за дану послугу нараховується щоразу.

Вартість послуги складає 2.4 грн. за 1 аркуш роздруківки. 

Також для Абонентів доступна «Щомісячна деталізована роздруківка сесій Інтернет». Вартість послуги - 15 грн/місяць.

 

 

Щомісячна деталізована роздруківка дзвінків

Послуга призначена для Абонентів, які бажають отримувати детальну інформацію щодо дзвінків щомісяця.

 

Як замовити послугу «Щомісячна деталізована роздруківка дзвінків».

Замовити дану послугу можна у найближчому для Вас Центрі обслуговування абонентів, заповнивши бланк заяви. 

Дана послуга надається у Центрі обслуговування абонентів, після її замовлення та сплати. За бажанням Абонента роздруківка може надсилатися листом через поштове відділення зв’язку. 

 

Як тарифікується послуга «Щомісячний деталізований рахунок».

Оплата за дану послугу нараховується щоразу.

Вартість послуги складає 15 грн.

 

   

Включення номера в інформаційно-довідкову службу ТОВ "Укртелеком"

Послуга надається:- для юридичних осіб на підставі листа-заяви (на фірмовому бланку компанії з печаткою та підписом директора);- для фізичних осіб - на підставі заяви, поданої за умови ідентифікації особистості абонента.

Вартість подачі одного номера в інформаційно-довідкову службу - 11 грн.

 

Послуга «Знову на зв'язку»

«Знову на зв'язку» - SMS-інформування про появу абонента «Інтертелеком» в мережі, який раніше був недоступний. SMS інформування відбудеться у випадку, якщо:

  • термінал знаходився поза зоною покриття мережі
  • термінал виявився поза зоною покриття після початку з'єднання (довгі гудки), але до відповіді приймаючою стороною термінал був відключений

Інформування про появу абонента в мережі відбувається за умови активованої у нього послуги "Хто дзвонив".

Послуга доступна для абонентів мережі «Інтертелеком»

Вартість активації послуги: 0 гривень

Абонентська плата за використання послуги - 0 гривень з ПДВ.

 

Як підключити послугу:

- в АССА

- відправкою SMS з текстом YES на номер 094111 0947

- в  Центрах обслуговування абонентів

 

Як відключити послугу:

- в АССА

- відправкою SMS з текстом NO на номер 094111 0947

- в Центрах обслуговування абонентів

 

Переказ грошей


Можливість скористатися послугою "Переказ грошей" надається фізичним і юридичним особам (за винятком юридичних осіб - платників ПДВ).

Вартість послуги "Переказ грошей" для абонентів прямої обласної , районної, мобільної і віртуальної нумерацій  - 0,00 грн із ПДВ за кожний переказ. Переказ коштів  здійснюється тільки з основного рахунку абонента і за умови, що після переказу на рахунку абонента залишається не менш 5 грн.

Обмеження по переказу коштів :
- сума переказу коштів  повинна бути кратна 1 грн
- мінімальна сума переказу - 10 грн
- сума переказу коштів  за добу не більше 100 грн
- сума переказу коштів  за календарний місяць не більше 1000 грн

Обмеження по одержанню коштів :
- сума одержання коштів  за добу не більше 100 грн
- сума одержання коштів  за місяць не більше 1000 грн
Отримані кошти  витрачаються на будь-які послуги зв'язку, у тому числі на погашення абонентської плати.

Абонентові не надається  послуга зняття отриманих коштів  з особового рахунка абонента або за допомогою послуги "Переказ грошей" у грошовому еквіваленті.
 

Щоб замовити послугу "Переказ грошей":

Необхідно набрати на терміналі *1113*[Абонентський номер]*[сума] і нажати виклик.
Або:
Відправити SMS на номер 0941111113 з текстом [Абонентський номер]*[сума]

 

[Абонентський номер] - номер абонента з кодом міста або мобільним кодом 94 без лідируючого "0" : 

yyххххххх для прямої нумерації (приклад: 481234567);
94ххххххх для мобільної нумерації (приклад: 941234567);


Після обробки замовлення абонент одержить SMS із вказівкою: суми, номера одержувача і коду підтвердження платежу або з відповіддю про неможливість надання послуги:
Perekaz S hrn na nomer N. Kod pіdtverdzhennіa: XXXX
Pomylka: nevіrnyі nomer telefonu
Pomylka: vіdpravnyk - platnyk PDV
Pomylka: oderzhuvach - platnyk PDV
Pomylka: nevіrnyі format sms
Pomylka: nedostatno koshtіv
Pomylka: suma perekazu menshe 10 hrn
Pomylka: perevyshcheno lіmіt vіdpravnyka za mіsіats (S+Z)
Pomylka: perevyshcheno lіmіt vіdpravnyka za dobu (S+Z)
Pomylka: perevyshcheno lіmіt oderzhuvacha za mіsіats (S+Z)
Pomylka: perevyshcheno lіmіt oderzhuvacha za dobu (S+Z)
де S - сума переказів за зазначений період, Z - сума переказу.

У випадку вдалої обробки замовлення абонентові необхідно підтвердити переказ коштів :

Набрати на терміналі *1113*[Код підтвердження] і нажати виклик.
Або:
Відправити SMS на номер 0941111113 з текстом [Код підтвердження]


Підтвердження переказу коштів  абонентом повинне бути здійснене протягом  10 хвилин. Якщо протягом  10 хвилин не буде зроблене підтвердження платежу, замовлення переказу буде анульовано і при спробі використання буде відправлене SMS:
Pomylka: kod pіdtverdzhennіa anulovan
У випадку вдалого переказу буде відправлена SMS відправнику і одержувачу:
Chek #N. Perekaz S hrn z nomera X na nomer Y.

Для одержання інформації про ліміти переказу, абонентові необхідно відправити SMS на номер 0941111113 з текстом (?) або порожнє повідомлення. Відповідне повідомлення:
Potochnі lіmіty perekazіv: Х (doba), Y (mіsіats), Z (saldo)
де X - залишок можливого переказу на добу
Y - залишок можливого переказу на місяць
Z - сума на основному рахунку, припустима до переказу

Також абоненти можуть скористатися послугою «Переказ грошей» у системі АССА.  

Версія для друку