Перевага Інтертелекому - найбільш широка зона покриття та єдина зона дії терміналу у всіх регіонах України. Можливості CDMA дозволили телефонізувати значну кількість сільських і віддалених районів, що раніше не мали доступу до телекомунікацій та Інтернет

Новини

25.08.2010 14:15
Нова послуга для абонентів у Автоматичній системі самообслуговування абонентів

Компанія "Інтертелеком" розширила можливості використання Автоматичної системи самообслуговування абонентів. Тепер користувачі системи АССА   зможуть самостійно створювати та роздруковувати електронні рахунки для внесення авансу за послуги компанії "Інтертелеком" з можливістю одержання паперового оригіналу рахунку поштою .

Автоматична Система Самообслуговування Абонентів дозволяє абонентам одержувати детальну інформацію зі свого особового рахунка - стан рахунку, акції, тарифи, нараховані бонуси, залишок передоплачених хвилин, а також активувати додаткові послуги компанії.

Для роботи у системі АССА необхідно зареєструватися на сайті  assa.іntertelecom.ua

Попередні новини:

Вибрана новина:

  • 25.08.2010 14:15

    Нова послуга для абонентів у Автоматичній системі самообслуговування абонентів

Подальші новини:

Новини і прес-релізи