Налаштування послуги «Рекламний номер» проводиться в Особистому кабінеті.

Вхід настройка загальних параметрів

При першому вході в інтерфейс рекламного номера, абоненту необхідно заповнити «Сценарії обробки дзвінків» і вибрати дію для діючих і вихідних дзвінків.

Параметри послуги

Обов'язковою для заповнення є E-mail для оповіщення і звітів, без його заповнення буде неможливо створити сценарій. Для зручності управління декількома рекламними номерами можна заповнити поле «Номер телефону куратора». Це дозволить переходити між номерами без повторної авторизації в системі самообслуговування. У цьому ж вікні є можливість настройки відправки звітів по e-mail з вибором регулярності (щодня, щотижня) і вмісту звітів (про пропущені редирект-переадресація, всіх вхідних дзвінків) .Додаткові можна вибрати формат відправки звітів Excel.

У пункті Мова і озвучування звукових файлів можна вибрати формат файлів, що відображаються за замовчуванням і пропонованих системою, для використання звукових файлів в сценарії. Також даний параметр впливає на мову і голос озвучування фрази «З метою підвищення якості обслуговування вашу розмову може бути записаний». Варіанти вибору: чоловічий російський, чоловічий український, жіночий російський, жіночий український.

Після заповнення необхідних параметрів необхідно натиснути кнопку застосувати для збереження результатів змін.

Групи номерів

Для використання в сценарії групових переадресаций (послідовна, паралельна, випадкова) необхідно заздалегідь підготувати групи номерів, для яких буде застосовуватися переадресація або фільтр по групі номерів. Наприклад, створення групи робочих номерів одного з підрозділів або чорних і білих списків номерів. Необхідно ввести назву групи і натиснути кнопку «Додати номер» після чого додати в групу номер ввівши 9 цифр номера без приставки +380 і при необхідності заповнити поле «Тип номера» для даного номера. Потім натиснути «Додати» та «Зберегти зміни



Групи фільтрів

Групи фільтрів необхідно використовувати, якщо до кроків сценарію будуть повторно застосовуватися фільтр по часу або фільтр по номеру. Наприклад, в робочий час в скрипти виконувалися одні дії, а в неробочий час інші. Для певної групи номерів сценарій повинен відпрацьовувати по одному для інших інакше.


Для додавання нового фільтра необхідно вибрати відповідний пункт меню і ввести назву групи, після чого натиснути кнопку «Додати групу».

Далі додати необхідні фільтри в групу. Фільтри можуть бути як одного типу, так і змішані:

  • тимчасової + тимчасової
  • номерний + номерний
  • тимчасової + номерний

Для установки необхідного фільтру потрібно вибрати зі списку значення «Поставити» навпроти однієї з категорій (Номер, час, день тижня, день місяця, місяць) і вибрати відповідний діапазон або значення з випадаючих списків. Потім натиснути кнопку «Додати фільтр» і «Зберегти зміни».

У разі необхідності вибору одного дня тижня або за один місяць потрібно вибирати діапазон Пятница-п'ятницю або Август-Август.

Таким чином можна гнучко налаштовувати сценарій аж до святкових днів і нестандартних робочих графіків.

Для зміни порядку елементів в групі можна перетягнути елемент (для цього потрібно направити на елемент і затиснути ліву кнопку миші і пересунути захоплений блок в потрібне положення, після чого відпустити ліву кнопку миші) всередині групи тим самим змінивши порядок проходження елементів в групі. Після цього слід зберегти зміни.

Для видалення елемента потрібно натиснути на відповідну елементу емблему кошика.

Звукові файли

Звукові файли використовуються в сценарії для організації голосових меню IVR переадресаций і привітань. Формат завантажуються звукових файлів mp3 з постійним бітрейтом.

При завантаженні звукових файлів для голосових меню, необхідно враховувати, що звуковий файл повинен містити весь набір використовуваних пунктів меню в одному файлі. Це дозволить озвучити голосове меню з однаковою інтонацією і одним диктором. При необхідності можна зробити записи окремо і об'єднати їх в один файл, комбінуючи в довільному порядку за допомогою програми звукового редактора або різних онлайн сервісів

У цьому розділі містяться стандартні звукові файли доступні всім абонентам незалежно від тарифного плану без можливості видалення і завантажувані абонентом звукові файли з можливістю завдання імені та видалення раніше завантажених файлів (відзначені значком кошика).

Для завантаження звукового файлу необхідно натиснути кнопку «Виберіть файл» і вибрати його на локальному комп'ютері для завантаження (формат mp3). Якщо файл в іншому форматі його потрібно попередньо конвертувати за допомогою програм конверторів або ж онлайн сервісів.


open-file.PNG

Після вибору файлу натиснути кнопку «Відкрити», ввести назву звукового файлу, що відображається у списку і натиснути кнопку «Додати файл» Після завантаження звукового файлу його можна прослухати.

Виписка дзвінків

Виписка дзвінків включає в себе всі вхідні дзвінки і відображення параметрів виклику і його стану. Додатково можна подивитися і прослухати записи розмов, виконаних під час переадресації.

Виписка доступна за поточний і попередній місяць.


На підставі надійшли дзвінків і встановлених параметрів відправки звітів проводиться розсилка відповідних звітів за графіком, заданої в налаштуваннях (щодня, щотижня).

Графічна статистика

Графічна статистика представлена зараз у вигляді двох звітів за кількістю вхідних викликів в розрізі тижні і місяці. Направивши курсор миші на один з елементів графіка можна побачити точну цифру.


graphic-statistics.PNG

Номери АТС послуги «Хмарний АТС»

Номери АТС - це зовнішні і внутрішні номери АТС, які можуть бути використані в сценарії обробки дзвінків, а також на сторінці груп номерів. Детальніше

Ви можете створити 5 зовнішніх номерів і 5 внутрішніх номерів.

Натисніть і утримуйте ліву кнопку мишки над необхідним номером телефону і перетягуйте його, змінюючи пріоритет по відношенню до інших номерам.Для додавання нового звернення необхідно вибрати елемент «Створити нове звернення» і заповнити його параметри.

Конференц-зал

Послуга дозволяє організувати розмову одночасно з декількома абонентами.Ви можете створити конференц-кімнат 2 по 5 учасників.



Чорний список

Ігноровані номера - це номери телефонів, дзвінки з яких будуть ігноруватися. Щомісячна плата за користування послугою становить 12 грн., В яку входить можливість додавання до 50 ігнорованих номерів. За кожний додатковий телефонний номер понад 50, що входять в щомісячну плату, буде зніматися 3 грн. одноразово. При додаванні першого номера послуга автоматично підключається і діє до кінця поточного місяця, з автоматичним продовженням. Для відключення послуги видаліть всі номери в списку.


Контакти

З питань консультації створення сценарію або виникають складнощі в роботі послуги, прохання писати в розділі «Мої звернення» або по телефону 0945100510.

Також можна звернутися по телефону в інформаційний центр підтримки за телефонами 0-800-60-88-00, 0-94-50-50-750, короткий номер для абонентів компанії «Інтертелеком»: * 750