Налаштування послуги «Рекламний номер» проводиться в Особистому кабінеті.
При першому вході в інтерфейс рекламного номера, абоненту необхідно заповнити «Сценарії обробки дзвінків» і вибрати дію для діючих і вихідних дзвінків.
Обов'язковою для заповнення є E-mail для оповіщення і звітів, без його заповнення буде неможливо створити сценарій. Для зручності управління декількома рекламними номерами можна заповнити поле «Номер телефону куратора». Це дозволить переходити між номерами без повторної авторизації в системі самообслуговування. У цьому ж вікні є можливість настройки відправки звітів по e-mail з вибором регулярності (щодня, щотижня) і вмісту звітів (про пропущені редирект-переадресація, всіх вхідних дзвінків) .Додаткові можна вибрати формат відправки звітів Excel.
У пункті Мова і озвучування звукових файлів можна вибрати формат файлів, що відображаються за замовчуванням і пропонованих системою, для використання звукових файлів в сценарії. Також даний параметр впливає на мову і голос озвучування фрази «З метою підвищення якості обслуговування вашу розмову може бути записаний». Варіанти вибору: чоловічий російський, чоловічий український, жіночий російський, жіночий український.
Після заповнення необхідних параметрів необхідно натиснути кнопку застосувати для збереження результатів змін.
Для використання в сценарії групових переадресаций (послідовна, паралельна, випадкова) необхідно заздалегідь підготувати групи номерів, для яких буде застосовуватися переадресація або фільтр по групі номерів. Наприклад, створення групи робочих номерів одного з підрозділів або чорних і білих списків номерів. Необхідно ввести назву групи і натиснути кнопку «Додати номер» після чого додати в групу номер ввівши 9 цифр номера без приставки +380 і при необхідності заповнити поле «Тип номера» для даного номера. Потім натиснути «Додати» та «Зберегти зміни
Для додавання нового фільтра необхідно вибрати відповідний пункт меню і ввести назву групи, після чого натиснути кнопку «Додати групу».
Далі додати необхідні фільтри в групу. Фільтри можуть бути як одного типу, так і змішані:
Для установки необхідного фільтру потрібно вибрати зі списку значення «Поставити» навпроти однієї з категорій (Номер, час, день тижня, день місяця, місяць) і вибрати відповідний діапазон або значення з випадаючих списків. Потім натиснути кнопку «Додати фільтр» і «Зберегти зміни».
У разі необхідності вибору одного дня тижня або за один місяць потрібно вибирати діапазон Пятница-п'ятницю або Август-Август.
Таким чином можна гнучко налаштовувати сценарій аж до святкових днів і нестандартних робочих графіків.
Для зміни порядку елементів в групі можна перетягнути елемент (для цього потрібно направити на елемент і затиснути ліву кнопку миші і пересунути захоплений блок в потрібне положення, після чого відпустити ліву кнопку миші) всередині групи тим самим змінивши порядок проходження елементів в групі. Після цього слід зберегти зміни.
Для видалення елемента потрібно натиснути на відповідну елементу емблему кошика.
Звукові файли використовуються в сценарії для організації голосових меню IVR переадресаций і привітань. Формат завантажуються звукових файлів mp3 з постійним бітрейтом.
При завантаженні звукових файлів для голосових меню, необхідно враховувати, що звуковий файл повинен містити весь набір використовуваних пунктів меню в одному файлі. Це дозволить озвучити голосове меню з однаковою інтонацією і одним диктором. При необхідності можна зробити записи окремо і об'єднати їх в один файл, комбінуючи в довільному порядку за допомогою програми звукового редактора або різних онлайн сервісів
У цьому розділі містяться стандартні звукові файли доступні всім абонентам незалежно від тарифного плану без можливості видалення і завантажувані абонентом звукові файли з можливістю завдання імені та видалення раніше завантажених файлів (відзначені значком кошика).
Для завантаження звукового файлу необхідно натиснути кнопку «Виберіть файл» і вибрати його на локальному комп'ютері для завантаження (формат mp3). Якщо файл в іншому форматі його потрібно попередньо конвертувати за допомогою програм конверторів або ж онлайн сервісів.
Після вибору файлу натиснути кнопку «Відкрити», ввести назву звукового файлу, що відображається у списку і натиснути кнопку «Додати файл» Після завантаження звукового файлу його можна прослухати.
Виписка дзвінків включає в себе всі вхідні дзвінки і відображення параметрів виклику і його стану. Додатково можна подивитися і прослухати записи розмов, виконаних під час переадресації.
Виписка доступна за поточний і попередній місяць.
На підставі надійшли дзвінків і встановлених параметрів відправки звітів проводиться розсилка відповідних звітів за графіком, заданої в налаштуваннях (щодня, щотижня).
Графічна статистика представлена зараз у вигляді двох звітів за кількістю вхідних викликів в розрізі тижні і місяці. Направивши курсор миші на один з елементів графіка можна побачити точну цифру.
Номери АТС - це зовнішні і внутрішні номери АТС, які можуть бути використані в сценарії обробки дзвінків, а також на сторінці груп номерів. Детальніше
Ви можете створити 5 зовнішніх номерів і 5 внутрішніх номерів.
Натисніть і утримуйте ліву кнопку мишки над необхідним номером телефону і перетягуйте його, змінюючи пріоритет по відношенню до інших номерам.Для додавання нового звернення необхідно вибрати елемент «Створити нове звернення» і заповнити його параметри.
Послуга дозволяє організувати розмову одночасно з декількома абонентами.Ви можете створити конференц-кімнат 2 по 5 учасників.
Ігноровані номера - це номери телефонів, дзвінки з яких будуть ігноруватися. Щомісячна плата за користування послугою становить 12 грн., В яку входить можливість додавання до 50 ігнорованих номерів. За кожний додатковий телефонний номер понад 50, що входять в щомісячну плату, буде зніматися 3 грн. одноразово. При додаванні першого номера послуга автоматично підключається і діє до кінця поточного місяця, з автоматичним продовженням. Для відключення послуги видаліть всі номери в списку.
З питань консультації створення сценарію або виникають складнощі в роботі послуги, прохання писати в розділі «Мої звернення» або по телефону 0945100510.
Також можна звернутися по телефону в інформаційний центр підтримки за телефонами 0-800-60-88-00, 0-94-50-50-750, короткий номер для абонентів компанії «Інтертелеком»: * 750