Для організації великих корпоративних об'єднань пропонується тарифний план «VPN». При підключенні клієнт отримує внутрішньомережний телефонний номер «Інтертелеком» для ідентифікації в телефонній мережі, але без можливості голосового зв'язку і виходу в Інтернет. Термінал з даним внутрішньомережним номером при підключенні до комп'ютера утворює клієнтське місце корпоративної мережі. І далі може з'єднуватися з іншим таким же клієнтським місцем корпоративної мережі по безпечному внутрішньому каналу передачі даних.

"Надання серверного порту" – послуга, що входить в тарифний план "VPN". При активації даної послуги для клієнтського корпоративного сервера (наприклад, центрального офісу банку чи т.п.) виділяється окремий порт на центральному сервері Інтертелеком, що обслуговує лише цього клієнта. Для зв'язку клієнтського корпоративного сервера з віддаленим об'єктом (наприклад, банкоматом, що знаходиться у важкодоступному, віддаленому районі) застосовується наступна схема комутації:

  • Банкомат, зчитуючи конфіденційну інформацію, передає її на стільниковий термінал Інтертелеком;
  • Термінал пересилає її через мережу базових станцій на сервер Інтертелеком;
  • Банк звертається до свого порту на сервері Інтертелеком і отримує інформацію з виділеної лінії від офісу Інтертелеком до клієнтського корпоративного сервера.

pred_serv_port-new.jpg



Більш детальну інформацію про локальну передачу даних та умови підключення можна дізнатися, звернувшись до відділу по роботі з корпоративними клієнтами у Вашому місті.