Наша компанія прагне до лідерства на ринку українських телекомунікацій, фокусуючись на впровадженні та розвитку провідних технологій зв'язку.

Ми прагнемо враховувати думку кожного абонента щодо якості нашої роботи. Ефективна система обробки скарг і пропозицій дозволяє нам проводити якісні дослідження споживчих настроїв і вивчати рівень задоволеності клієнтів. Прагнучи відповідати очікуванням наших споживачів, ми системно впроваджуємо інноваційні практики щодо поліпшення якості продажу і обслуговування абонентів.

Сучасні методики й технології дозволяють нам підтримувати зв'язок з нашими абонентами в цілодобовому режимі за допомогою колл-центру, онлайн-консультанта, офіційних сторінок у соціальних мережах.

Звіт про якість послуг за 2013

Звіт про якість послуг за 2014