Тарифний план | День за 5 | День за 10 | Інтернет 44 | Інтернет 111 | Інтернет 222 |
Підключення | 0 грн | 0 грн | 0 грн | 0 грн | 0 грн |
Абонентська плата | 5 грн/міс | 10 грн/міс | 44 грн/міс | 111 грн/міс | 222 грн/міс |
Пакетні МБ 3G
інтернету |
1500 МБ/день | 2500 МБ/день | 5000 МБ/місяць | 1500 МБ/день | Безліміт |
Трафік понад пакету | Безліміт на швидкості до 128 Кбіт/с |
Послуга | Активація | Абонплата | Трафік | Період дії |
3G на день | 15 грн | 1 грн/день
по факту активності |
100 МБ/день | протягом доби до 24:00 |
Супер 3G на день | 5 грн/день | - | 1 ГБ/день | протягом доби до 24:00 |
Супер 3G на день Преміум | 0 грн/день | 10 грн/день | 2500 МБ/день | протягом доби до 24:00 |
Супер 3G на день VIP | 0 грн/день | 15 грн/день | безліміт | протягом доби до 24:00 |
3G на місяць | 0 | 20 грн | 1000 МБ/місяц | до кінця календарного місяця |
100 днів безлімітного 3G* | 100 грн | - | 30 000 МБ/на швидкості тарифу
понад пакету безліміт до 128 Кбіт/с |
100 днів |
3G Нічний безліміт діє з 00.00 до 08.00 |
0 | 75 грн/місяц | 30 000 МБ/місяць
понад пакету безліміт до 128 Кбіт/с |
до кінця календарного місяця |
* Послуга «100 днів безлімітного 3G» не активується на тарифні плани «Супер 3G безліміт», «Мобільний 3G 20», «Мобільний 3G 50», «Мобільний 3G 80».
Активувати послуги можна в Особистому кабінеті ( АССА), Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.
Детальна інформація
Розрахунковий період
- Звітним періодом в тарифних планах зі щомісячною абонплатою вважається період з 01 по останнє число місяця (включно), незалежно від кількості днів у відповідному календарному місяці. Абонентську плату необхідно вносити на особовий рахунок щомісяця до 1 числа наступного місяця. У разі несвоєчасної оплати послуги зв'язку не надається до внесення на особовий рахунок необхідної суми для зняття абонентної плати. У разі несплати послуг протягом 9-ти місяців поспіль надання послуг призупиняється. Детальні умови.
- У тарифних планах з абонплатою за фактом активності абонентська плата знімається тільки за умови споживання послуг протягом доби. Добою вважається час з 00.00 до 23.59 за Київським часом. У таких тарифах для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність». «Абонентська активність» - це оплата абонентської плати (або плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента або платний вхідний/вихідний трафік. При відсутності «Абонентської активності» послуги призупиняються. Детальніше про умови.