Тарифи 3G Інтернет Інтертелеком


ДЛЯ ПЛАНШЕТІВ, МОДЕМІВ І WI-FI РОУТЕРІВ


Тарифний план День за 5 День за 10 Інтернет 44 Інтернет 111 Інтернет 222
Підключення 0 грн 0 грн 0 грн 0 грн 0 грн
Абонентська плата 5 грн/міс 10 грн/міс 44 грн/міс 111 грн/міс 222 грн/міс
Пакетні МБ 3G
інтернету
1500 МБ/день 2500 МБ/день 5000 МБ/місяць 1500 МБ/день Безліміт
Трафік понад пакету Безліміт на швидкості до 128 Кбіт/с


ДОДАТКОВІ МБ

Послуга Активація Абонплата Трафік Період дії
3G на день 15 грн 1 грн/день
по факту активності
100 МБ/день протягом доби до 24:00
Супер 3G на день 5 грн/день - 1 ГБ/день протягом доби до 24:00
Супер 3G на день Преміум 0 грн/день 10 грн/день 2500 МБ/день протягом доби до 24:00
Супер 3G на день VIP 0 грн/день 15 грн/день безліміт протягом доби до 24:00
3G на місяць 0 20 грн 1000 МБ/місяц до кінця календарного місяця
100 днів безлімітного 3G* 100 грн - 30 000 МБ/на швидкості тарифу
понад пакету безліміт до 128 Кбіт/с
100 днів
3G Нічний безліміт
діє з 00.00 до 08.00
0 75 грн/місяц 30 000 МБ/місяць
понад пакету безліміт до 128 Кбіт/с
до кінця календарного місяця

* Послуга «100 днів безлімітного 3G» не активується на тарифні плани «Супер 3G безліміт», «Мобільний 3G 20», «Мобільний 3G 50», «Мобільний 3G 80».

Активувати послуги можна в Особистому кабінеті ( АССА), Центрах обслуговування абонентів або дилерів оператора.


Детальна інформація

Розрахунковий період

- Звітним періодом в тарифних планах зі щомісячною абонплатою вважається період з 01 по останнє число місяця (включно), незалежно від кількості днів у відповідному календарному місяці. Абонентську плату необхідно вносити на особовий рахунок щомісяця до 1 числа наступного місяця. У разі несвоєчасної оплати послуги зв'язку не надається до внесення на особовий рахунок необхідної суми для зняття абонентної плати. У разі несплати послуг протягом 9-ти місяців поспіль надання послуг призупиняється. Детальні умови.

- У тарифних планах з абонплатою за фактом активності абонентська плата знімається тільки за умови споживання послуг протягом доби. Добою вважається час з 00.00 до 23.59 за Київським часом. У таких тарифах для підтримки особового рахунку в активному стані необхідно проявляти «Абонентську активність». «Абонентська активність» - це оплата абонентської плати (або плати за користування послугами) відмінна від «0» грн. з особового рахунку або бонусів абонента або платний вхідний/вихідний трафік. При відсутності «Абонентської активності» послуги призупиняються. Детальніше про умови.